lars_erik
Rubinmedlem
Dagens tisle tusle sammen noe til middag-musikk.
Vedlegg
-
34.6 KB Visninger: 122
Hatt naka lenge, nå må du følge medimpulse skrev:Kassett? Fått deg enda en Naka nå da, eller? ;D
Trenger han flere for å kunne spille kassetter da? De holder vel med de (2?) han har? Eller kanskje de japanske dragene blir så fort slitne at de må skiftes ut for hvert dusin kassetter man kjører gjennom dem?impulse skrev:Kassett? Fått deg enda en Naka nå da, eller? ;D
3 faktisk, 2 naka og en clarion.baluba skrev:Trenger han flere for å kunne spille kassetter da? De holder vel med de (2?) han har? Eller kanskje de japanske dragene blir så fort slitne at de må skiftes ut for hvert dusin kassetter man kjører gjennom dem?impulse skrev:Kassett? Fått deg enda en Naka nå da, eller? ;D
Townes skrev:Usikker. Har ikkje fått sjekket av med pitchfork ennåLyngen skrev:Jeg blir alltid sjokker når du spiller noe jeg kan like . Hva synes du?Townes skrev:?Lyngen skrev:Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory
aha - lurte på hvorfor i allverden du spillte kassetter ???JanR skrev:Hatt naka lenge, nå må du følge medimpulse skrev:Kassett? Fått deg enda en Naka nå da, eller? ;D
/jan
Er det noen annen måte å spille kassetter på ??? :Hansern skrev:aha - lurte på hvorfor i allverden du spillte kassetter ???JanR skrev:Hatt naka lenge, nå må du følge medimpulse skrev:Kassett? Fått deg enda en Naka nå da, eller? ;D
/jan
men det forklarer jo saken
Nei.JanR skrev:Er det noen annen måte å spille kassetter på ??? :
5.9? Da er den offisielt god nok til å hankes inn.Lyngen skrev:Townes skrev:Usikker. Har ikkje fått sjekket av med pitchfork ennåLyngen skrev:Jeg blir alltid sjokker når du spiller noe jeg kan like . Hva synes du?Townes skrev:?Lyngen skrev:Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory
8,6 , så du er trygg . John Talabot plata jeg anbefalte fikk 8,5 så jeg er trygg også. Islet er ikke anmeldt enda. Og Mark Lanegan fikk 5,9. Alt er som det skal være 8).
4,5 til Lindstrøm? Vel, har aldri fått sansen for hans musikk.
Kanskje passe musikk å avreagere med da :. Hører litt på den selv.Townes skrev:Men grunnen til at eg ikkje kunne uttale meg om Cloud Nothings var at eg blei avbrutt av et møte som viste seg å vare i 8 timer. Greit å sjekke Outlook innimellom :
Han fikk 6 i musikk på Viaregående...Lyngen skrev:Hopper over til en annen no
rmann som har fått mye skryt. Utvilsomt et talent, men er n
ok
ik
ke
min type musi
nja
Enter
hengte seg opp men det ble da pent
så