K
Kaare G. Opsahl
Gjest
peruansk morgenstund har gull i mund
Vedlegg
-
85.5 KB Visninger: 109
|
Nytt planlagt bygg/samlingsted utenfor din bolig.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Ditt ønske er min lov, Master.Lyngen skrev:Nytt planlagt bygg/samlingsted utenfor din bolig.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Prøv ut The Broken Man - Matt Elliott. Skulle kanskje passe en kail den også.
Topp ska for slitsomt???Lyngen skrev:![]()
Men de er litt for slitsomme så prøver ut noen nye plater;
Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
David Bowie - Station to station Gamlisrock for en gamlis.
Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
David Bowie - Station to station Gamlisrock for en gamlis.![]()
Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Men du bør jo komme deg i Grieghallen for klokken kvart på tre og få med deg elitedivisjonens selvvalgte nummer. Det blir 100% garantert en knall opplevelse av flott samtidsmusikk med uovertruffen dynamikk. På med løpeskoene/beksømstøvlene/vinterbootsa og kom deg avgårde før det er for sent.Townes skrev:Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Fullbooket i dag, med kaffebesøk og greier. Ellers hadde eg selvfølgelig vært på NM i Brass...baluba skrev:Men du bør jo komme deg i Grieghallen for klokken kvart på tre og få med deg elitedivisjonens selvvalgte nummer. Det blir 100% garantert en knall opplevelse av flott samtidsmusikk med uovertruffen dynamikk. På med løpeskoene/beksømstøvlene/vinterbootsa og kom deg avgårde før det er for sent.Townes skrev:Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Komplementer smøysa for god smak. Tar denne mens jeg er opptatt med annet enn NM Brass.
![]()
Life'll Kill Ya
Det kan godt hende, eg har vært i et kjellerrom på HIB siden kl.9 i morges så jeg har ikke sett ut i hele tattTownes skrev:Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Tror ikke det kan bli så kaldt. Selv ikke på Nordpolen, og slettes ikke i hjertevarme Bergen.Townes skrev:Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.
Ja, da er det helt forståelig. Hadde jeg vært i Bergen så hadde jeg kost meg i salen i dag, samt handlet noen CD-er fra en av de mange salgsbodene i foajeen. Det er absolutt en del av opplevelse, å vandre rundt mellom bodene og kikke på instrumenter og annet utstyr, samt kjøpe noen CD-er. Sist gang jeg hadde tid tok jeg med guttungen, og han var ganske storøyd. Kjøpte meg et helt greit sort notestativ til småpenger på tilbud, og en plate for solo tuba med principal-tubaisten i Black Dyke Band (med Black Dyke Band, selvfølgelig). Knall plate som jeg handlet hos en engelskmann som pleier å komme med et brukbart utvalg brass-plater.Townes skrev:Fullbooket i dag, med kaffebesøk og greier. Ellers hadde eg selvfølgelig vært på NM i Brass...
Smøysa treffer på smaken innimellom, men har en lang vei å gå når det gjelder Dwight'n.
Det snør jo ikke, det regner faktisk i BergenTownes skrev:Ikkje i dag. Det snør 360 grader.dag1234 skrev:Bergen er godt anlagt for å kose seg i.Bent skrev:Og jeg er faktisk på kurs i teknisk tegning akkurat no, 3 timer igjen så er det ut og kose seg i Bergen.dag1234 skrev:Lyngen viser oss grunnkurs i teknisk tegning.