Trodde ikke du var fra Flem??dag1234 skrev:I et anfall av flemga.
Beatles - The white album
Hvert fall ikke fra Steinvågen selv om bokstavrekkefølgen kan tyde på både det ene og det andre.united59 skrev:Trodde ikke du var fra Flem??dag1234 skrev:I et anfall av flemga.
Alejandro Escovedo - With These Hands
![]()
Kunne ikkje dy mæ, som man sier på nordmøredag1234 skrev:Hvert fall ikke fra Steinvågen selv om bokstavrekkefølgen kan tyde på både det ene og det andre.united59 skrev:Trodde ikke du var fra Flem??dag1234 skrev:I et anfall av flemga.
Beatles - The white album![]()
united59 skrev:Kunne ikkje dy mæ, som man sier på nordmøredag1234 skrev:Hvert fall ikke fra Steinvågen selv om bokstavrekkefølgen kan tyde på både det ene og det andre.united59 skrev:Trodde ikke du var fra Flem??dag1234 skrev:I et anfall av flemga.
Beatles - The white album![]()
![]()
dag1234 skrev:I et anfall av klarsyn.
der satt den! ;Dlars_erik skrev:dag1234 skrev:I et anfall av klarsyn.
Jepp! ;DHansern skrev:der satt den! ;Dlars_erik skrev:dag1234 skrev:I et anfall av klarsyn.
Nå snakker vidonnerwetter skrev:Nå
8)
Jeg vet at det er relativt konformt - men det er da et av de 10 beste album noensinne. Har alt. Og litt til.lars_erik skrev:Jepp! ;DHansern skrev:der satt den! ;Dlars_erik skrev:dag1234 skrev:I et anfall av klarsyn.
Det er godt å sette ting på plass![]()
Fabelaktig! ;Dunited59 skrev:Glemt å ta den første øllen i dag, tror jeg går rett på den andre.
Det ligger helt der oppe, ja. Selv holder jeg Abbey Road for å være hakket bedre, men fabelaktige begge to.Hansern skrev:Jeg vet at det er relativt konformt - men det er da et av de 10 beste album noensinne. Har alt. Og litt til.lars_erik skrev:Jepp! ;DHansern skrev:der satt den! ;Dlars_erik skrev:dag1234 skrev:I et anfall av klarsyn.
Det er godt å sette ting på plass![]()
Totalmusikk.![]()
Fant ut det etterhvert, men det betyr ikke at den ikke skal sjekkes ut. Litt skuffende, muligens.Bent skrev:Er "bare" en EP med 2-3 spor + noen live versjoner.baluba skrev:Har jeg ikke hørt enda, så jeg bør skjerpe meg noe voldsomt.Bent skrev:Eli "Paperboy" Reed & The True Loves - Ace Of Spades
![]()
Svinger godt denne![]()
Hadde gleden av å oppleve Lizzy live i både '79 og '80. Begge ganger i Chateau Neuf 8)JanR skrev:Nå snakker vidonnerwetter skrev:Nå
8)![]()
Tror jeg hiver på den her, kassett må vite.
![]()
/jan
Fikk aldri med meg de livedonnerwetter skrev:Hadde gleden av å oppleve Lizzy live i både '79 og '80. Begge ganger i Chateau Neuf 8)JanR skrev:Nå snakker vidonnerwetter skrev:Nå
8)![]()
Tror jeg hiver på den her, kassett må vite.
![]()
/jan
'79 konserten var stor, Gary Moore gjorde en kanonjobb der ;D
Synes ikjke Motörhead coveren er det aller gjeveste Reed har gjort, men at han kan synge (i motsetning til hva enkelte andre her inne har hevdet) er det i mine ører ingen tvil om:baluba skrev:Fant ut det etterhvert, men det betyr ikke at den ikke skal sjekkes ut. Litt skuffende, muligens.Bent skrev:Er "bare" en EP med 2-3 spor + noen live versjoner.baluba skrev:Har jeg ikke hørt enda, så jeg bør skjerpe meg noe voldsomt.Bent skrev:Eli "Paperboy" Reed & The True Loves - Ace Of Spades
Svinger godt denne![]()
![]()