U
utgatt60135
Gjest
Eller driver jeg med lureriH.R skrev:Fikk du den ja... er vel ikke helt din stil vil jeg tro eller ???Lyngen skrev:fordi jeg må![]()
Eller driver jeg med lureriH.R skrev:Fikk du den ja... er vel ikke helt din stil vil jeg tro eller ???Lyngen skrev:fordi jeg må![]()
Jeg må også detLyngen skrev:fordi jeg må![]()
Fordi jeg kan ;DBent skrev:Jeg må også detLyngen skrev:fordi jeg må![]()
![]()
hehe - vel blir nå gøy å se hva du får ut av dette da. Dette er jo hipt som bare pokkernLyngen skrev:Eller driver jeg med lureriH.R skrev:Fikk du den ja... er vel ikke helt din stil vil jeg tro eller ???Lyngen skrev:fordi jeg må![]()
. Vel, spørs på hvor hip den er da vettu... 8)
Denne plager meg ikke - har den i samlingen så jeg slipper spotify. Gått gjevnt og trutt på kontoret denne faktisk i den senere tid.Lyngen skrev:
røper selvsagt ingenting - selv ikke når anmeldelsen kommer serru.Lyngen skrev:Alltid en forlystelse å høre på den der, men du må ikke røpe deg.
Har dere hørt på The Microphones da? Er veldig spent på utfallet av den.
bluesbreaker skrev:The Mars Volta
Frances The Mute
mesut skrev:bluesbreaker skrev:The Mars Volta
Frances The Mute
fet skive.
jeg pleier å spille den når jeg er hjemme alene.
relativt høyt volum, slukke alle lys, legge meg på sofaen med brunt sprit i glasset og en blås.
Heia,liker samme stemning ;-)
Joe Henry. Det er alt for bra for deg, Lyngen. Dessuten er det ikkje hipt nok heller.Lyngen skrev:Hva slags pusemusikk er det du hører på da Dag?
![]()
Men jeg er jo en pus, så da er det klart at jeg må høre på pusemusikk, vennen.Lyngen skrev:Hva slags pusemusikk er det du hører på da Dag?