Selling England By The Pound (1973)
Genesis
Genesis
Vedlegg
-
8.4 KB Visninger: 142
;Ddag1234 skrev:Extreme - More than words
Gjestemedlem skrev:Fikk meg en positiv overraskelse i går. Satt musikkspilleren på tilfeldige låter, som jeg gjør av og til, og da dukker det opp litt av hvert. Noen ganger stopper man opp på låter og innser at dette rett og slett er veldig bra. Musikk jeg gjerne ikke ville funne på å sette på. Har jo sett at folk hører på denne, men det er for meg en artist jeg ikke har lyttet til før og dermed ikke har noe forhold til.
Dette er platen:
En mann må da få lov å bli litt sentimental og ensom en lørdagsnatt. Mimre litt og tenke tilbake på andre tider...Townes skrev:;Ddag1234 skrev:Extreme - More than words
Og promillen var? Etter minst åtte glas rødvin for mye?
Så absolutt! Eg mistenker bare at en 3l pappvin hadde en finger med i spilletdag1234 skrev:En mann må da få lov å bli litt sentimental og ensom en lørdagsnatt. Mimre litt og tenke tilbake på andre tider...Townes skrev:;Ddag1234 skrev:Extreme - More than words
Og promillen var? Etter minst åtte glas rødvin for mye?
Gjestemedlem skrev:Fikk meg en positiv overraskelse i går. Satt musikkspilleren på tilfeldige låter, som jeg gjør av og til, og da dukker det opp litt av hvert. Noen ganger stopper man opp på låter og innser at dette rett og slett er veldig bra. Musikk jeg gjerne ikke ville funne på å sette på. Har jo sett at folk hører på denne, men det er for meg en artist jeg ikke har lyttet til før og dermed ikke har noe forhold til.
Dette er platen:
Aldri drukket rødvin jeg. Og om det hadde hendt, så hadde jeg jaffal ikke spilt sentimentale sanger.Townes skrev:Så absolutt! Eg mistenker bare at en 3l pappvin hadde en finger med i spilletdag1234 skrev:En mann må da få lov å bli litt sentimental og ensom en lørdagsnatt. Mimre litt og tenke tilbake på andre tider...Townes skrev:;Ddag1234 skrev:Extreme - More than words
Og promillen var? Etter minst åtte glas rødvin for mye?![]()