U
utgatt60135
Gjest
?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
Syns det er knallbra håndverk. Liker måten de blander 70s southern rock med et lite hint av glam, og så plutselig leker de west coast / CSN. Fin sjangerforståelse og alt det der. Hjelper naturligvis at eg har en liten 6 pack og noe skotske kosedråper innabords, men I like...united59 skrev:Satte den på igjen, bra, men fortsatt ikke bergtatt.united59 skrev:Jeg syntes i fjor den var bra, men at det var mange som var bedre.Townes skrev:Blitzen Trapper - American Goldwing (2011)
Hadde uten tvil havnet på topp 10 i fjor hadde eg fått den med meg litt før. Begynner å bli (alt for) treig.
Feitaboogie.
Må vel finne den fram snart igjen jeg også da. Det er dette med modningen.....
(så hvis du er treig, må jeg nesten stå stille ).
Lyngen skrev:?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
fortsetter utover natten med akt 2 og 3.Hansern skrev:God & gammel
Act 1, vinyl
Vel har Erik Hoftun gjort utrolig mye galt, men han har vel enda ikke hoppet fra Granåsen til Lyngsalpene? ???dag1234 skrev:Lyngen skrev:?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
Så det er der du har holdt deg. Ikke rart du er sliten. Jeg håper du holdt deg vekke fra Søviknes og Hoftun. Eller riktigere, at de holdt seg vekke fra deg.
Dan Reeder - Sweatheart
k
nei.roger skrev:Øl og whisky (Caol Isla) og masse gammel Zappa. Kan det ble bedre?
Roger
Feitaboogie? Er det noe sånt som dette? Priestess - Hello Master (2006)Townes skrev:Blitzen Trapper - American Goldwing (2011)
Hadde uten tvil havnet på topp 10 i fjor hadde eg fått den med meg litt før. Begynner å bli (alt for) treig.
Feitaboogie.
Hold meg mest hos Siv jeg, men Frp har blitt kjedeligere med årene . Selv er jeg rød/grønn alså. Skulle egentlig ha jobbet i tingretten, men slapp unna.dag1234 skrev:Lyngen skrev:?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
Så det er der du har holdt deg. Ikke rart du er sliten. Jeg håper du holdt deg vekke fra Søviknes og Hoftun. Eller riktigere, at de holdt seg vekke fra deg.
Jeg skal sjekke det ut, etter et Valium og Prozac har kicka inn.Lyngen skrev:Hold meg mest hos Siv jeg, men Frp har blitt kjedeligere med årene . Selv er jeg rød/grønn alså. Skulle egentlig ha jobbet i tingretten, men slapp unna.dag1234 skrev:Lyngen skrev:?lars_erik skrev::-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte:
Ny runde med Sigur Rós. Er ikke du heller noen fan :-\?
Plata kommer ikke ut før 25.mai tror jeg, men den er lekket.dag1234 skrev:Må visst investere i Spotify Platinum, for jeg finner ikke den islandske tøyta di. Dessuten var det Mona Hoftun, ikke Erik.
Vanskelig å gå forbi den der skiva ja.Hansern skrev:Fant ''Thick as a brick'' på Chrysalis med avis-cover i samlinga. Ser ikke ut til at den er spillt!
Jaja, får ta den i morra - vanskelig å skifte fil når denne dukker opp:
Frank Zappa: Apostrophe (')
Jeg lurer på om jeg synes den er den beste av de nyere utgivelsene. Jeg kommer til å høre MYE på denne .united59 skrev:Ifølge LastFM har jeg spilt Sigur Ros (minst) 655 ganger de siste par-tre årene, så vil nok påstå jeg liker dem bittelitt.
Den nye kommer 29, mai, ganske spent på den.
Herlig plate, skal på her også om ikke alt for lenge.oct skrev:Bra start på lørdag formiddag. Har både cd & vinyl ;D