mikefish
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Overaskende god denne:
Gorillaz - demon days
mvh. s,
Gorillaz - demon days
mvh. s,
Vincent er en låt jeg har hørt mye på i det siste, jeg er tydeligvis sentimental om dagen. Flott skive.oct skrev:Min andre el. tredje skive dette. Både cd & vinyl .
Meget bra synth., men får den bare via laptop HT.Gjestemedlem skrev:Dvar - Hishmaliin
[video]MZB-viohYYo[/video]
DVAR - Maadi Ya Haadi
[video]W8T5a12UpLo[/video]
Ja, kanonspennende musikk.oct skrev:Meget bra synth., men får den bare via laptop HT.
Fin fremføring av "adagio", men liker Jim morrisons versjon bedre. Albinoni er vel komponist. Solås var fast inventar på den brune bula "Havfruen" Snakket aldri med ham. Noe jeg burde ha gjort. Beklager.dag1234 skrev:R.Rønnes - Eyvind Solås in memoriam
hvilken Patton plate er dette?JohnnyD skrev:
Det er nesten så jeg har begynt å like verdens mest selvtilfredse mann, Mike Patton.
Det er en John Zorn plate, Ipsissimus heter den. Jeg mener relativt bestemt at det er Patton som står for vokalen. Fikk den i dag, og mangler av en eller annen merkelig grunn omslaget, så det er alt jeg har av info.Burnt_Island skrev:hvilken Patton plate er dette?JohnnyD skrev:
Det er nesten så jeg har begynt å like verdens mest selvtilfredse mann, Mike Patton.