|
Tjah, ikjke godt å si kalla planet det kan ha vært, men det må ha vært feilLittle Feat - Waiting for Columbus
Vet ikke hvilken planet jeg har vært på som knappast har hørt gruppa tidligere. Mye bra og utrolig variert. Favorittlåt: Spanish Moon
Vis vedlegget 134730
hmmmm, har ikke jeg en LP med dette obskure bandet en plassTjah, ikjke godt å si kalla planet det kan ha vært, men det må ha vært feil
Men det er aldri for seint å få øgene opp for kvalitet (hint hint, Lyngen). Little Feat er helt fenomenale. De fire første studioskivene og denne livesaken er bautaer.
Debuten skviser seg muligens inn på min topp 10 of all time...
Det mest skremmende av alt, er at etter å ha hørt gjennom plata én gang så virker ikkje pitcfork å være fullstendig på bærtur. Men de kan jo blingse de også en gang i blant, og dermed få nogenlunde rett.
At Pitchfork ikke gir toppkarakter er en nødvendig, men ikke tilstrekkelig betingelse for at det faktisk skal være en topplate. (?).Det mest skremmende av alt, er at etter å ha hørt gjennom plata én gang så virker ikkje pitcfork å være fullstendig på bærtur. Men de kan jo blingse de også en gang i blant, og dermed få nogenlunde rett.
Lee har mye bra