|
ja du har rett og slo meg med ett minutt.det er Dylan
"If It Ain't Stiff, It Ain't Worth a Fuck"
Flott den. Lenge siden jeg har spilt den, så jeg setter den på. Takk for tipsetGanske bra, denne: Vis vedlegget 134823
Hvordan er denne oct?Fint du likte den lars_erik. Fortsetter m. denne. Vis vedlegget 134828
"Det var da voldsomt til mas da" sa mannen da kona ba han male huset etter 12 årFortsetter med Onkel Bob Vis vedlegget 134833
"Det var da voldsomt til mas da" sa mannen da kona ba han male huset etter 12 år
gismo
Barb Jungr? Jo hun er meget bra. Covrer alt fra Dylan, Elvis, Piaff etc. Tipper det er i din "gate". Ikke så veldig vakker, men, men. CD ene er ikke kommet ennu. Tar vel litt lenger tid enn vanlig, pga. 1. mai.Hvordan er denne oct?
Fått cd`ene ennå?
gismo
De er nok rett rundt hjørnet da.Barb Jungr? Jo hun er meget bra. Covrer alt fra Dylan, Elvis, Piaff etc. Tipper det er i din "gate". Ikke så veldig vakker, men, men. CD ene er ikke kommet ennu. Tar vel litt lenger tid enn vanlig, pga. 1. mai.
mvh
David Olney - Real Lies (1997)
Vis vedlegget 134837
Mens jeg er i gang, må jeg nesten spille hans beste (av de jeg har).![]()
Så du egentlig spurte om Peter Gabriel. Bra den og. Helt rolige cover versjoner av Bowie, Paul Simon , Neil Young etc.De er nok rett rundt hjørnet da.
Har et par-tre av Barb, men ikke denne
gismo
Tror ikke det var meg oct, jeg har den, kjenner den og liker den veldig godtSå du egentlig spurte om Peter Gabriel. Bra den og. Helt rolige cover versjoner av Bowie, Paul Simon , Neil Young etc.
mvh
Irriterende at sitater i sitater blir borte, men jeg kjenner ikke til de to du nevner her.Er den bedre enn Deeper well og Through a glass darkly? Har ikkje alt med mannen, men liker godt de to eg nevner her, så om denne er bedre er den definitivt verdt en lytt.
High, Wide and Lonesome på |
Deeper well plata er knallbra i alle fall. Ser at amg gir den tre stjerner, det er bare latterlig.Irriterende at sitater i sitater blir borte, men jeg kjenner ikke til de to du nevner her.
Har fra før Roses oginnkjøpslista mi.
High, Wide and Lonesome på
De to skal (i følge Allmusic i det minste) være best i tillegg til Real Lives. De er vel ikke på Spotify noen av dem.
Samtidig har AMG gitt middels på de to du nevner, så kanskje de ikke er helt til å stole på her da (Men Real Lives er bortimot en killer, imo).
Tre knallåter.Deeper well plata er knallbra i alle fall. Ser at amg gir den tre stjerner, det er bare latterlig.
Noen smakebiter (to nederste rett nok live, fant ikkje studioversjoner på tuben)