gismo
Æresmedlem
flac/gismo
Meget bra
Takk for tipset Salty,tar den en runde her også.
Om enn noe "ensformig/forutsigbar" syns jeg.
Og det er i denne tråden jeg har funnet mye bra ny musikk. Bl. a svenske & norske "syngedamer". Ikke Carola og Kari Bremnes, og andre "oldies"Det er i slike hva hører du nå.. tråder man finner musikk man liker. Ikke vg topp 20 osv.. Eller prøver å finne noe ved å gå i musikk butikker. Nå spilles Diana Krall, the look of love i sacd.
Vis vedlegget 136405
Fin skive, tror nesten der er kjerringa sin favoritt Henning skive. Spilles jevnt og trutt vet jeg
Silje Nergaard er en fin norsk syngedameOg det er i denne tråden jeg har funnet mye bra ny musikk. Bl. a svenske & norske "syngedamer". Ikke Carola og Kari Bremnes, og andre "oldies"
mvh
Kan være litt enig i ensformigheten faktisk, men bra i den stilen de gjørOm enn noe "ensformig/forutsigbar" syns jeg.
Men dårlig er den vel ikke
Sjøl så spilles det lage-mat-til-ungene-musikk her på kjerring anlegget
Vis vedlegget 136404
flac
/jan
Ikke med den bilen der vel? En Gammel Skoda???Kan være litt enig i ensformigheten faktisk, men bra i den stilen de gjør
Mat til unga og musikk fra kjærringa er itte å forakte, Henning kan bidra med økt matlyst han
gismo
Tror jeg gir opp denne platen,liker Beth og Joe men dette sammarbeidet blir ikke riktig i min verden.Får ikke denne til å sitte verken musikalsk eller lydmessig.
God bil det gett !Ikke med den bilen der vel? En Gammel Skoda
mvh
oct
Ett par perler er det jo der, imho.Tror jeg gir opp denne platen,liker Beth og Joe men dette sammarbeidet blir ikke riktig i min verden.Får ikke denne til å sitte verken musikalsk eller lydmessig.
mvh
Ikke med den bilen der vel? En Gammel Skoda
mvh
oct
Da må vi sjekke opp denne litt, takk for tips
gismo
Ikke helt meg det derNuvel. Surrer videre på hardiskene etter ny musikk. Prøve den her kanskje....
Sigur Ros.
Vis vedlegget 136435
flac
/jan
Ahh, det kom ikke med nei hehe.fortell fortell Jan,hva er det du hører på nå da?
mvh