Good choice! RIPMarius Muller : Seks. Lenge siden jeg spilte den, låter bra enda.
Good choice! RIPMarius Muller : Seks. Lenge siden jeg spilte den, låter bra enda.
Starter dagen med fjorårets beste plate:
Dawes -Nothing Is Wrong (2011)
Vis vedlegget 136520
Var nokså klønete og gjøre dette fra iPad
Spilles.
Good choice! RIP
Kan ikke si meg mere enig. Og jeg har gitt den noen sjanser.Vis vedlegget 136541
Har lenge lurt på hva de to herrer skulle finne på i dette samarbeidet, men at det skulle bli så utrolig stusselig som dette det hade jeg ikke trodd. Dette blir nok en skikkelig hyllevarmer. Selv etter to gjennomlyttinger klarer jeg ikke å skjønne hva som er greia. Dette gir meg lite og ingenting så nå er det bare å sette seg ned å vente på gammelguta skal komme med nyskiva. De klarer i hverfall å utnytte en av verden beste trommiser til noe mere en litt klimpring på symbaler.
Dette lover ikke godt for nyutgivelser fra PT og Opeth.
Skal sjekkes ut fortløpendeAnn Peebles - This is Ann Peebles (1969)
Vis vedlegget 136545
Fantastisk soul, utgitt på Hi records. En label med gullende mye godt fra seint 60 og tidlig 70 tal.
Sjekke om dette er noe for meg.Tar en runde med denne,ble opps på denne i går kveld og den falt skikkelig i smak
Glad denne tråden finnes her på sentralen som gjør at det er lett å finne spennede musikk.
Ha en flott Lørdag alle sammen
mvh Vis vedlegget 136535
Solgte den siste til meg da? Årgangskopp dette.Liker kaffekoppen du har der Townes, har ikke en slik selv engang.......
Årgangskopp ja. Alle laget en og en av undertegnede. (tuller ikke)Solgte den siste til meg da? Årgangskopp dette.
Mer køntri, nå i duett-formen. Litt ujevn plate, men tittelkuttet er en killer, og fantastisk bra cheesy-faktor over seg. Jesse Dayton synger bra og sender tankene i retning George Jones, men akkurat på tittelkuttet synger Brennen Leigh fletta av ham. Gåsehud-bra levert av dama.
Jesse Dayton & Brennen Leigh - Holdin our own and other country duets (2007)
Vis vedlegget 136552
Du må komme med en tilbake melding fortløpendeSjekke om dette er noe for meg.
Sitter å hører igjennom en del av hennes matriale,slettes ikke værstGjør det! Hun har rett nok enda bedre plater, men korfor ikkje state frå børjan?
Berre hyggelegSitter å hører igjennom en del av hennes matriale,slettes ikke værst
Takker Townes
mvh