Herlig nok, men jeg spiller uanstrengt via min Yamaha 3067 og Thule som effekt forsterker på front høyttaler (som altså er Mentor 6). Har innabords et par-tre-fir mørke skummende i glasset. Koser meg med Iron Maiden nå..http://www.hifisentralen.no/forumet/bilde-og-surround/48908-blu-ray-konserter-6.html#post1365328Og der banket det på døra gitt, og utanfor sto det en nabo og lurte på om eg ikkje snart hadde tenkt å ta en pause. Eg forsikret ham om at det hadde eg ikkje tenkt til, men gikk imidlertid med på å skru ned litt.
Får vel roe ned musikken også og snurre denne tributeplata til the man himself:
Ymse - There's a hole in heaven where some sin slips through (2007)
Vis vedlegget 136606
Den er ikkje like bra som Poet som kom en del år i forveien av denne, men det er noen spennende navn på denne også; Steve Wynn, The tindersticks, Willard Grant Conspiracy, The walkabouts og "vår egen" Paal Flaata, for å nevne noen.
Men det som slår meg mest når eg hører Michael J. Sheehy (bra fyr forøvrig) gjøre St. John the gambler, er at det som hadde vært interessant, var om Nick Cave tolket mine topp 10-15 Townes låter. Det tror eg kunne blitt fenomenalt flott. Noen som kjenner Nick og kan bringe forslaget videre?
Herlig,Da har det strømmet musikk sammenhengende i åtte timer. Det er nok første gang på i alle fall seks år
Nå har eg til og med unnet meg noen biter av den beste sjokoladen som er å få kjøpt i konvensjonelle norske dagligvarer, samt den beste plata til Tom Russell
Tom Russell - Poor man's dream (1992)
Vis vedlegget 136627
Russell har mye bra i sin katalog, men dette forblir favoritten min, til tross for en aldeles latterlig frisyre på mannen. Gode tekster, gode melodier og flott produsert. Må bli bra da. Dette burde jo egentlig kunne falle i smak hos Springsteen fans. I alle fall de som kjøper blue-collar greia hans.
Blir ikkje så mye bedre enn åpningskuttet Blue wing. Bare det å namedroppe Little Willie John er kudos i mi bok.
Jonas Fjeld og Claudia Scott bidrar som gjestemusikere.
Herlig,
du tar et glass vin i mellom? Jeg tar meg en øl på det...
Her spilles Within Temptation..
http://www.hifisentralen.no/forumet/bilde-og-surround/48908-blu-ray-konserter-6.html#post1365363
Og den har jeg på vinyl. Må bare lete den frem.litt lettere, og eldre, populærmusikk på vinyl
Vis vedlegget 136628
(obs - skriften er ikke grå men i svart relieff!)
skulle ta et kult stemningsbilde men telefonen fant ut at det var opportunt med en oppdatering av androiden
- noe jeg langt fra er uenig i, så da får det vente. og bilde-kompetansen i familien er på jobb ennå så andre
muligheter er ikke tilgjengelige
Nok om det! mere flott vinyllytting er i vente
Har du problem med hotlinkinka til hfs3, gjelder det å huke av den den der boksen nede til venstre. Hva nå den ellers skulle være godt for, aner jeg ikke...
Bildene er kanskje et utslag av kjedsomhet/rastløshet/for mye fri(tid) som følge av at eg i dag har hatt kåken helt for meg sjøl for første gang på omtrent ett år...
Og så er det så ofte at hotlinkinga fra amazon feiler ved nye hfs, at det er omtrent like kjapt å ta et bilde sjøl