Min absolutte favoritt DCD, men hva slags utgave er dette?Lyngen skrev:Flott plate..
![]()
Min absolutte favoritt DCD, men hva slags utgave er dette?Lyngen skrev:Flott plate..
![]()
Å..ja bilde jeg la inn er en SACD re-mastret utgave fra samme selskap. Jeg har den vanlige.SOA skrev:Min absolutte favoritt DCD, men hva slags utgave er dette?
Regner du med at alle skjønner hvilken skive det er når vi ser coveret? Det er neimen ikke lett å lese på det og skjønne hva som står der!Lyngen skrev:![]()
Nydelig stemningsfull akustisk som gjerne anbefales.
Ta en titt på hip-hop tråden her på sia så finner du låter/skiver som er tusen ganger fetere enn denne kommers skiva 8)ErosLoveking skrev:Etter varme anbefalinger av en god kompis som er i det samme musikklandskapet som meg, bare måtte jeg kjøpe denne. En sjanger som ikke finnes så mye av i hyllene hjemme, men som den altspisern jeg er, så lar jeg det stå til. De som har fulgt mine musikkvalg her på HFS vil sikkert riste ??? på hodet.:
![]()
![]()
Må si jeg liker det jeg hører. ;D
Det gidder jeg ikke akkurat nå, men du kan jo ta utfordringen på strak arm og tipse meg om tre titler og hvorfor.decibelius skrev:Ta en titt på hip-hop tråden her på sia så finner du låter/skiver som er tusen ganger fetere enn denne kommers skiva 8)
Skulle tro at en ble passe gira etter en runde med Lovless. En klassiker av et album.ceroxol skrev:Lader opp til å handle litt julegaver med god musikk, uff, hater julestresset i butikkene..
![]()
Hvordan klarer Moloko-damen seg som soloartist? Har sett et par musikkvideoer med henne og de er jo lovende...ceroxol skrev:
Jeg vet ikke hvor mye hip-hop du har hørt - men det er som i all annen musikk - noe er ekte, og noe er kun produsert for å selge flest mulig eks./tjene mest mulig penger. Med den skiva du nevner begynner du egentlig i feil ende - konsentrer deg om begynnelsen av 90-tallet, der vil du finne brorparten av de feteste skivene.ErosLoveking skrev:Det gidder jeg ikke akkurat nå, men du kan jo ta utfordringen på strak arm og tipse meg om tre titler og hvorfor.decibelius skrev:Ta en titt på hip-hop tråden her på sia så finner du låter/skiver som er tusen ganger fetere enn denne kommers skiva 8)![]()
![]()
![]()
Blir rimelig gira av Lovless ja, fantastisk album! Konserten på Öya i år var super (mimre mimre..), gleder meg til å se hva Öya kommer opp med til neste sommer!SOA skrev:Skulle tro at en ble passe gira etter en runde med Lovless. En klassiker av et album.ceroxol skrev:Lader opp til å handle litt julegaver med god musikk, uff, hater julestresset i butikkene..
![]()
Hvordan klarer Moloko-damen seg som soloartist? Har sett et par musikkvideoer med henne og de er jo lovende...ceroxol skrev:
cool for svar.decibelius skrev:Jeg vet ikke hvor mye hip-hop du har hørt - men det er som i all annen musikk - noe er ekte, og noe er kun produsert for å selge flest mulig eks./tjene mest mulig penger. Med den skiva du nevner begynner du egentlig i feil ende - konsentrer deg om begynnelsen av 90-tallet, der vil du finne brorparten av de feteste skivene.ErosLoveking skrev:Det gidder jeg ikke akkurat nå, men du kan jo ta utfordringen på strak arm og tipse meg om tre titler og hvorfor.decibelius skrev:Ta en titt på hip-hop tråden her på sia så finner du låter/skiver som er tusen ganger fetere enn denne kommers skiva 8)![]()
![]()
![]()
Noen av mine favoritter er f.eks
NAS - Illmatic
B.I.G - Ready To Die
GZA(Wu Tang Clan)- Liquid Swords
Black Moon - Enta Da Stage
Ice Cube - Death Certificate
Diamond D - Stunts, Blunts & Hip-Hop
Common - Resurrection
Mobb Deep - The Infamous
The Pharcyde - Labcabincalifornia
The Roots - Do You Want More?
Cypress Hill - Cypress Hill
Brand Nubian - One For All
A Tribe Called Quest - The Low End Theory.
Jeg kan nevne ett hopetall til, men dette er en god start, lykke til!
Alle disse skivene er BAUTAER i hip-hop historien - Alt er bra på disse skivene: Beats, flow, tekster, chillfactor you name it - velkommen inn i et univers av galskap, humor, intelligens og talent
PEACE!
Kjenner bare nevnte "Tales of Ephidrina", og denne kan være verdt å få med seg har man sansen for materiale utgitt under FSOL...Lyngen skrev:Må skjekke mer av Amorphous Androgynous. Hvilket album er best?