- Ble medlem
- 18.06.2005
- Antall liker
- 77
Starter dagen med denne.
Vedlegg
-
39 KB Visninger: 133
|
Trøste og bære for noen musikere.emotikon skrev:Alison Krauss "dokumentar" og livekonsert på NRK1 nå![]()
Abe er for meg kongen over alle konger innen sin generasjon.oddgeir skrev:Trøste og bære for noen musikere.emotikon skrev:Alison Krauss "dokumentar" og livekonsert på NRK1 nå![]()
Ikke mange som ventet og finne Abraham Laboriel i dette selskapet. For ikke å snakke om Jerry Douglas. Auuu.......
Og Allison da. Jeeeeesus.
Utenom denne har jeg foreløbig bare Takk, og har heller ikke hørt noen andre enda. Av disse to må jeg si jeg foretrekker denne, det er også den jeg har hørt på mest av de to, og det kan jo også ha en innvirkning selvfølgeligLyngen skrev:Siste plate før jeg må komme meg på jobb:
![]()
Edit; Nei men har du sett.. så ikke posten din før etter posting, Svingen.. Hvordan rangererer du plata i forhold til deres øvrige forresten?
Ja det er bandet sitt. Du kjenner vel "Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven"? Den er enda bedre, imo.atonal skrev:![]()
Godspeed You! Black Emperor - f#a#
Jeg er over 10 år for sent ute, men er glad for jeg er blitt kjent med dette mesterverket. Takk til deg, Mbare, for tipset![]()