Roberten skrev:
Overrasker meg ikke at du har kjennskap til det bandet her nei ;D
Tror du, ut i fra 7" kunnskapen din, at Declaration Of Independence og Mirror Of Our Minds holder samme nivå ?
Tja si det. Decleration....... er en gammel Collectables-utgivelse og de har litt ymse lyd. Selv ville jeg kjøpt den mest fordi jeg er litt sånn "skal ha tak i "alt" ", og ville kjøp den utifra det. Er ikke så ofte å se Collectables-utgivelsene lengre, så jeg hamstrer det jeg kommer over når jeg er i USA.
"Mirror of Our Minds" er vel kun dobbel-cd så vidt jeg vet. Har den, og vil si den er bra. Det du får her er vel stort sett de samme låtene +++ ekstra outtakes/versjoner og demos. Tror ikke det finnes så mye mer materiale på bandet, enn det som er her.
En killer singel, som dessverre ikke er i samlinga ennå, men jakter intenst, er " My Brother the Man". For en låt!!
Folket her skulle bare visst hvor mye grom musikk de går glipp av, bare fordi de ignorerer samleskiver med litt mer obscure band.
Regner med at Jeff Lemlich har skrevet linernotes på "Too Much Noise". Veldig fin Florida-fyr som forer undertegnede med 7 tommere innimellom.
Når vi først er igang. Sjekk ut et annet Floridaband som heter Painted Faces.
Florida er forøvrig på min topp 10 liste over delstater med gode band på 60-tallet.
Du får ha lykke til videre med jakten på "skjulte" skatter fra 60-tallet, du er ihvertfall på riktig spor.