Musikkmannen
Musikk i fokus
Sigvart Dagsland - "STUP"
Noen år siden jeg hadde abonnement på Morgenbladet, hva var det de hadde å si om en av mine favorittplater?Pesquera skrev:Ble inspirert av stykket i Morgenbladet og fant frem denne:
Synes den holder seg bra, distinkt produksjon og flotte viser!
(Eller er det nostalgien som spiller meg et puss ???)
Akkurat det samme lurte jeg på...denne klassikeren av en plateatonal skrev:Noen år siden jeg hadde abonnement på Morgenbladet, hva var det de hadde å si om en av mine favorittplater?Pesquera skrev:Ble inspirert av stykket i Morgenbladet og fant frem denne:
Et mesterverk med en poetisk-politisk agenda, intet mindre! Essay av Susanne Christensen i forbindelse med utgivelsen av Graffiti Soul. Denne får til gjengjeld slett omtale, og ærlig talt så har hun rett. Etter noen omganger på Spotify må jeg si at jeg ikke riktig skjønner de musikalske begrunnelser for å gi den ut. Helt grei lirumlarum, men den er fullstendig friksjonløs. Men New Gold Dream kan ingen ta ifra dem!SOA skrev:Akkurat det samme lurte jeg på...denne klassikeren av en plateatonal skrev:Noen år siden jeg hadde abonnement på Morgenbladet, hva var det de hadde å si om en av mine favorittplater?Pesquera skrev:Ble inspirert av stykket i Morgenbladet og fant frem denne:
Spør du meg, som er en stor tilhenger av deres tidlige materiell, har ikke Simple Minds gitt ut noen musikalske bidrag av verdi siden Sparkle in the Rain...Pesquera skrev:Et mesterverk med en poetisk-politisk agenda, intet mindre! Essay av Susanne Christensen i forbindelse med utgivelsen av Graffiti Soul. Denne får til gjengjeld slett omtale, og ærlig talt så har hun rett. Etter noen omganger på Spotify må jeg si at jeg ikke riktig skjønner de musikalske begrunnelser for å gi den ut. Helt grei lirumlarum, men den er fullstendig friksjonløs. Men New Gold Dream kan ingen ta ifra dem!SOA skrev:Akkurat det samme lurte jeg på...denne klassikeren av en plateatonal skrev:Noen år siden jeg hadde abonnement på Morgenbladet, hva var det de hadde å si om en av mine favorittplater?Pesquera skrev:Ble inspirert av stykket i Morgenbladet og fant frem denne: