|
Hørte gjennom denne plata (siste Phoenix) når den kom, men ble aldri skikkelig imponert. Det låter smooth og smart, men noe ordentlig kick fikk jeg ikke, får prøve igjen.Lyngen skrev:Jeg går i gang med runde 2 av denne deilige musikken. Flott med stort bilde av det flotte coveret.
Den fikk ikke jeg noe kick av igjen så smaken er forskjellig. Lyttet på nytt etter at Amadeus kom, men det en annen musikk rett og slett. Likte den fortsatt ikke noe særlig.Todd skrev:Hørte gjennom denne plata (siste Phoenix) når den kom, men ble aldri skikkelig imponert. Det låter smooth og smart, men noe ordentlig kick fikk jeg ikke, får prøve igjen.Lyngen skrev:Jeg går i gang med runde 2 av denne deilige musikken. Flott med stort bilde av det flotte coveret.
Synes Phoenix sin beste plate er Alphabetical. Noen latterlig fengende låter der.
Bare coveret var jo nesten verdt det hele, he, he...ErosLoveking skrev:Fortsatt ikke blitt skuffet over eneste skive på selskapet. (yup jeg driver musikkmisjonering for VooDoo Rythm ;D )
Bråtøff, hard og skitten RnB/Blues
![]()
Hvor søren har du fått tak i denne?Geir_H skrev:Denne.
spotify:album:61n7geT3ie13lejWdFZBwiErosLoveking skrev:Tittelen sier vel det meste hva det handler om.
![]()
Ja smaken er som baken. Phoenix ble av enkelte genierklært med alphabetical. Hørte dem også live i Bergen ifm alphabetical touren og syntes dette funket veldig bra. WAP har jeg hørt litt på og virker lovende sålangt...Lyngen skrev:Den fikk ikke jeg noe kick av igjen så smaken er forskjellig. Lyttet på nytt etter at Amadeus kom, men det en annen musikk rett og slett. Likte den fortsatt ikke noe særlig.Todd skrev:Hørte gjennom denne plata (siste Phoenix) når den kom, men ble aldri skikkelig imponert. Det låter smooth og smart, men noe ordentlig kick fikk jeg ikke, får prøve igjen.Lyngen skrev:Jeg går i gang med runde 2 av denne deilige musikken. Flott med stort bilde av det flotte coveret.
Synes Phoenix sin beste plate er Alphabetical. Noen latterlig fengende låter der.
Will do! Må bare høre ferdig Surreal ... Trash Vol.1 først!ErosLoveking skrev:Reverend Beat-Man har også hatt bandet "The Monsters" i mange år.
Sjekk ut!