K
Kaare G. Opsahl
Gjest
spotify:album:40a7WNVx7fNF885njveRkX
Vedlegg
-
36.3 KB Visninger: 100
Denne fikk jeg endelig kjøpt i dag. Har selv røtter i Hallingdal og dette er en bra plate.decibelius skrev:Svein Torleif Bjella - Heidersmenn
Siste Saadiq plata er bra. Selv foretrekker jeg de to forrige, men disse er dog mer moderne i utrykket, vet at noen sliter med moderne R'n'B. Raphael er jo en dyktig fyr og en entertainer, anbefaler dere å se mannen live!mikefish skrev:@ ErosLoveKing : hørte Saadiq-plata senest i går.det tok en del tid før jeg fikk plata under huden.det virker også som de bevisst har skrudd tida 35 år tilbake.det høres nesten ut som en 8-track-sound.han spillte forøvrig også på Moldejazzen i år.
mvh. s,
Word! Han gir Keithern konkuranse helt til døra og vel så detSidane skrev:Lemmy er rå!!!!!![]()
Det er et meget godt kjøp! 8)decibelius skrev:Fikk endelig rota meg til å kjøpe denne, vel verdt 59 spenn for å si det mildt 8)
Jo takk, hadde kun "Dust" fra før65finger skrev:Det er et meget godt kjøp! 8)decibelius skrev:Fikk endelig rota meg til å kjøpe denne, vel verdt 59 spenn for å si det mildt 8)
soloplatene og sideprosjektene til Mark Lanegan er også gjevnt over bra. her er et eksempeldecibelius skrev:Jo takk, hadde kun "Dust" fra før65finger skrev:Det er et meget godt kjøp! 8)decibelius skrev:Fikk endelig rota meg til å kjøpe denne, vel verdt 59 spenn for å si det mildt 8)![]()