U
utgatt60135
Gjest
Hvorfor det?ErosLoveking skrev:Selvfølgelig spilles det "bare" vinyl.
Hvorfor det?ErosLoveking skrev:Selvfølgelig spilles det "bare" vinyl.
Det var like greit jaErosLoveking skrev:Var kanskje like greit de ga seg etter denne her
Fordi det jeg spiller er tilfeldigvis på det formatet og foretrukket her i heimen. "Selvfølgelig"Lyngen skrev:Hvorfor det?ErosLoveking skrev:Selvfølgelig spilles det "bare" vinyl.
Det er godt. Jeg trodde du skulle si noe sånt som at vinyl låter best, haha.ErosLoveking skrev:Fordi det jeg spiller er tilfeldigvis på det formatet og foretrukket her i heimen. "Selvfølgelig"Lyngen skrev:Hvorfor det?ErosLoveking skrev:Selvfølgelig spilles det "bare" vinyl.
Voodoo Rhythm og soundflat samarbeider nært, Lutzfar hilser fra begge selskapene. Fantastisk å handle fra begge selskaper. Flere bør gjøre det!ErosLoveking skrev:@65finger "Rope" er en helt annen divisjon.
Fortsetter med casiotafel på HFS-hypede Voodoo Rhythm.
Absolutt hørbart album det også ja. Jeg var også innom den i går, da jeg fikk et lite "Barclay kick" og spilte meg gjennom åtte album med bandet.Lyngen skrev:Enda bedre?
Barclay James Harvest - Once Again. Andreplata..
Hva synes du (eller andre) om plata? Mitt førsteinntrykk er at den er veldig fin, men ikke fullt så energisk og spennende som den forrige. Den synes jeg er en terningkast 6 plate, men den nye er en god fem´er. Foreløpig alså.Tubesnake skrev: