Hehe. Da setter jeg på neste plate, så får vi se om du hermer den:Lyngen skrev:Jeg hermer deg :
Da må jeg melde pass allerede.vargen skrev:[
Riverside - Anno Domini High Definition
Jeg synes polakkene er veldig flinke i sin sjanger. Liker dem godt selv om det ikke er en sjanger jeg spiller veldig mye. Jeg har også Out of Myself, men husker ikke hvilken som er best i farta. Ganske jevngode? Ser nå at du hører på en ny plate som jeg ikke kjente til. Hvordan er den i forhold til de andre?Hva synes du forresten om plata, altså SLS?
Dette høres bra ut etter hva jeg kan bedømme etter kun en gjennomspilling. Blandingen av av afrikansk og samisk musikk gjør dette til en spennende plate som nok vil bli spilt ganske flittig i tiden som kommer.Lyngen skrev:Hva synes du (eller andre) om plata? Mitt førsteinntrykk er at den er veldig fin, men ikke fullt så energisk og spennende som den forrige. Den synes jeg er en terningkast 6 plate, men den nye er en god fem´er. Foreløpig alså.
Unhamja!!! No blei det et par flashbacks...Sidane skrev:Tobben & Ero er virkelig å anbefale....
Prøvehører på The Antlers Hospice: spotify:album:6fFp2F91noBeodV88bRwTDLyngen skrev:Endelig fikk jeg plata og hører den for første gang. Er veldig spent på denne . Men fy faen for en elendig lydkvalitet .
Ja plata er veldig fin. Bare så synd jeg klarte å irritete meg over lyden. Ikke ofte jeg gjør det. Høres ut som de synger bak et teppe som i tillegg lager en stygg forvregning. Grøtete lydbilde uten dynamikk. Men det er bare førsteinnrykk så håper det kommer seg.65finger skrev:Prøvehører på The Antlers Hospice: spotify:album:6fFp2F91noBeodV88bRwTDLyngen skrev:Endelig fikk jeg plata og hører den for første gang. Er veldig spent på denne . Men fy faen for en elendig lydkvalitet .
Melankolsk og stillferdig foreløpelig. Fint!
kan overhøre dårlig lydkvalitet til en viss grense. Må sjekke det ut når jeg igjen får opp et skikkelig anlegg. Bose og macbook er ikke noe egnet til annet enn avspillingLyngen skrev:Ja plata er veldig fin. Bare så synd jeg klarte å irritete meg over lyden. Ikke ofte jeg gjør det. Høres ut som de synger bak et teppe som i tillegg lager en stygg forvregning. Grøtete lydbilde uten dynamikk. Men det er bare førsteinnrykk så håper det kommer seg.65finger skrev:Prøvehører på The Antlers Hospice: spotify:album:6fFp2F91noBeodV88bRwTDLyngen skrev:Endelig fikk jeg plata og hører den for første gang. Er veldig spent på denne . Men fy faen for en elendig lydkvalitet .
Melankolsk og stillferdig foreløpelig. Fint!