K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Jad Fair The Lucky Sperms: Somewhat Humurous: spotify:album:0cJPDu2PCJaFIsZE5foh4a
Vedlegg
-
57.6 KB Visninger: 154
Artig sak65finger skrev:Dire Straits Live at the BBC: spotify:album:5qFtdAH0aS6dg2E6Q7eUVr
Den finnes men svært krevebde å få tak i Pop New - LP WIN LP072 WindsongJanR skrev:Artig sak65finger skrev:Dire Straits Live at the BBC: spotify:album:5qFtdAH0aS6dg2E6Q7eUVr
Har'n på cd, lurer på om den finns på vinyl ?
/jan
Skal se hva jeg får til, den der er såpass herlig at den er verdt å lete/betale litt for65finger skrev:Den finnes men svært krevebde å få tak i Pop New - LP WIN LP072 WindsongJanR skrev:Artig sak65finger skrev:Dire Straits Live at the BBC: spotify:album:5qFtdAH0aS6dg2E6Q7eUVr
/jan
halvparten er fra 1978 og resten fra 1980 så da var bandet fortsatt okJanR skrev:Skal se hva jeg får til, den der er såpass herlig at den er verdt å lete/betale litt for65finger skrev:Den finnes men svært krevebde å få tak i Pop New - LP WIN LP072 WindsongJanR skrev:Artig sak65finger skrev:Dire Straits Live at the BBC: spotify:album:5qFtdAH0aS6dg2E6Q7eUVr
/jan
/jan
Nå hermer jeg litt, setter på dette jeg og.65finger skrev:Rain Tree Crow Rain Tree Crow: spotify:album:473zPQ14VOMAuQQ9PlIMuQ
Det er stemningsfultvargen skrev:Nå hermer jeg litt, setter på dette jeg og.65finger skrev:Rain Tree Crow Rain Tree Crow: spotify:album:473zPQ14VOMAuQQ9PlIMuQFintfint album.
![]()
Indeed.65finger skrev:Det er stemningsfultvargen skrev:Nå hermer jeg litt, setter på dette jeg og.65finger skrev:Rain Tree Crow Rain Tree Crow: spotify:album:473zPQ14VOMAuQQ9PlIMuQFintfint album.
![]()
![]()
Mmmm, nydelig dame, deilig musikk.65finger skrev:Françoise Hardy Comment te dire adieu: spotify:album:5lX198dectE8fpkow4UXrf
Nydelig språk å synge på ogsåkjoenik skrev:Mmmm, nydelig dame, deilig musikk, trist historie.65finger skrev:Françoise Hardy Comment te dire adieu: spotify:album:5lX198dectE8fpkow4UXrf