|
Aloha from Hawaii er en av mine favoritt Elvis-plater, har den fortsatt på vinyl. Han var mitt første idol, husker jegErosLoveking skrev:[...]
Så litt god gammal Elvis mens bordet ble dekt.
![]()
Musikkfri middag og gjestene er gått, så nå er det tilbake til klassisk igjen......
JanR skrev:Starter ettermiddagen med den her;
![]()
/jan
rolfozzy skrev:Mer fra vinylmessa på lørdag.
![]()
Det skal jeg også, har kun den skiva på vinyl. Har den på kassett også, gamle minnerLyngen skrev:JanR skrev:Starter ettermiddagen med den her;
![]()
/jan
Jeg har også lyttet mye til Barclay James Harvest i dag. Er spesielt begeistret for Once Again. Har ikke hørt stort av dem tidligere, så jeg må sjekke noen andre utgivelser også. Skal sjekke ut Baby James Harvest ....
![]()
![]()
Har nå hørt mer på Barclay James Harvest. De har jo beveget seg i samme reting som Roxy Music. Mye glattere, enklere og kjdedeligere. Blir dårligere og dårligere utover. Den plata du hørte på er nesten ikke til å kjenne igjen fra "Once Again" og debuten. Liker den ikke. Men " ... and other short stories" er bra.JanR skrev:Det skal jeg også, har kun den skiva på vinyl. Har den på kassett også, gamle minnerLyngen skrev:JanR skrev:Starter ettermiddagen med den her;
![]()
/jan
Jeg har også lyttet mye til Barclay James Harvest i dag. Er spesielt begeistret for Once Again. Har ikke hørt stort av dem tidligere, så jeg må sjekke noen andre utgivelser også. Skal sjekke ut Baby James Harvest ....
![]()
![]()
Sjekke litt på qxl også.
Intil det dukker opp flere BJH så får man nøye seg med de her på vinyl;
![]()
![]()
/jan
Roxy Musics Avalon var den siste bandet laget, altså i den motsatte enden av "begynnelsen". Du kan da ikke mene, Lyngen, at Avalon kan inkluderes i det du kaller "den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom" :Så da er saken klar for min del. Barclay James harvest og Roxy Music lagde noen meget gode plater i begynnelsen og så stupte de ned mot den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom.