Kjøpte nettopp denne med tourobiErosLoveking skrev:Så litt god gammal Elvis mens bordet ble dekt.
Musikkfri middag og gjestene er gått, så nå er det tilbake til klassisk igjen......
Avalon er jo en konge plate ;D, Hører mye på den i perioder.atonal skrev:Lyngen skrev:
Roxy Musics Avalon var den siste bandet laget, altså i den motsatte enden av "begynnelsen". Du kan da ikke mene, Lyngen, at Avalon kan inkluderes i det du kaller "den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom" : : :Så da er saken klar for min del. Barclay James harvest og Roxy Music lagde noen meget gode plater i begynnelsen og så stupte de ned mot den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom.
Jo, den kan jeg mene .atonal skrev:Lyngen skrev:
Roxy Musics Avalon var den siste bandet laget, altså i den motsatte enden av "begynnelsen". Du kan da ikke mene, Lyngen, at Avalon kan inkluderes i det du kaller "den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom" : : :Så da er saken klar for min del. Barclay James harvest og Roxy Music lagde noen meget gode plater i begynnelsen og så stupte de ned mot den dårligste perioden i musikkhistorien etter at Beatles kom.
Jaja, et uttrykk for ditt perspektiv snarere enn "facts" om musikkhistorien. Jeg kan unne deg det, Lyngen 8)Lyngen skrev:Jo, den kan jeg mene .atonal skrev:Lyngen skrev: