K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Denne
Vedlegg
-
41.3 KB Visninger: 170
SOA skrev:Hei SOA.gismo skrev:Denne kom i postkassa i dag
[/quote
Hvordan er denne... ser at den fikk elendig omtale på www.allmusic.com ???
Ja den er spesiell, gir ikke de aller varmeste anbefalinger.
Noen ok spor, men jevnt over svak.
gismo
Hvilken utgave har du av denne? Hvordan er lydkvaliteten ?65finger skrev:Denne
Litt usikker da den er rippet til harddisk og platen er gitt borteiv skrev:Hvilken utgave har du av denne? Hvordan er lydkvaliteten ?65finger skrev:Denne
(Bowie - Heroes)
Jo takk. Mange innlegg med lite innhold ;Dgismo skrev:
Det gleder meg å høre, Emotikon! Hun er en av mine store helter, men hun falmet endel etter at jeg overvar katastrofekonserten hun holdt i Arendal Kulturhus for etpar somre siden. Godt hun er tilbake!emotikon skrev:Rickie Lee Jones - Balm in Gilead
![]()
JESSSS!!
Da var damen tilbake der jeg ønsker henne.![]()
Her går hun 30 år tilbake i tid både musikalsk og klanglig. Harmoniene sitter som et skudd.
Denne blir spillt noen ganger i vinter.
Deilig bakfull idag ;D, og denne skiva overrasker meg i en svært positiv retning. Dessverre bare på sølvdisk, men hva gjør vel det siden den var gratis.emotikon skrev:Rickie Lee Jones - Balm in Gilead
![]()
JESSSS!!
Da var damen tilbake der jeg ønsker henne.![]()
Her går hun 30 år tilbake i tid både musikalsk og klanglig. Harmoniene sitter som et skudd.
Denne blir spillt noen ganger i vinter.
JanR skrev:På vinyl;
![]()
/jan
Her er vi helt på linje, eros. Etpar personlige kriser, etpar dyptgripende brudd, en kasse whisky eller to, så snakker vi. ;DErosLoveking skrev:vet ikke helt. Skiva har fått mye bra omtale. Blir liksom aldri helt fortrolig med den erketypiske "hvite" tilnærmingen til blues. Veldig teknisk, men nesten som alltid, hvor er sjelen?
![]()