G
Gjestemedlem
Gjest
Amy Winehouse, Dirty Pretty Things, Libertines, Babyshambles, Peter Doherty... and life is good,
|
My man! Men kanskje omvendt rekkefølge (Hmm, forresten bør vel Libertines stå først)?Gjestemedlem skrev:Dirty Pretty Things, Libertines, Babyshambles
Soloplaten er virkelig bra, enkel upretensiøs og med skarpe tekster. Kanskje en av de platene jeg har spilt aller mest i år.Trane skrev:Rasket med meg Libertines "Up the Bracket" forleden. Slett ikke ille...faktisk et riktig sjarmerende skrangleorkester var de. Noen anbefalinger for videre lytting til Pete ?
Helt enig. Soloplaten er knall.Gjestemedlem skrev:Soloplaten er virkelig bra, enkel upretensiøs og med skarpe tekster. Kanskje en av de platene jeg har spilt aller mest i år.Trane skrev:Rasket med meg Libertines "Up the Bracket" forleden. Slett ikke ille...faktisk et riktig sjarmerende skrangleorkester var de. Noen anbefalinger for videre lytting til Pete ?
Up The Bracket er jo på en måte den beste synes jeg. Babyshambles' Down In Albion er et mesterverk imo. Den har en del av denne skranglete lyden fra Libertines-platene, og fantastiske låter, men Shambles skiftet produsent til Shotter's Nation, og den er en del mer polert i fremtoningen. Noen som forresten skal se Pete Doherty på Rockefeller om noen uker?Trane skrev:Rasket med meg Libertines "Up the Bracket" forleden. Slett ikke ille...faktisk et riktig sjarmerende skrangleorkester var de. Noen anbefalinger for videre lytting til Pete ?