ErosLoveking
Æresmedlem
ooooooohoooooooohhhhhhhhhhhhhhhh..................
Trikset er å finne ei kjerring som deler ihvertfall et par interesser med deg ikke sant. F.eks musikk.gismo skrev:Ei sur kjerring :'(
gismo
Vi digger faktisk samme musikk og hun er utrolig overbærende med min intr for HIFi og musikk som det er overhode mulig men dette fanges dessverre ikke opp i premenstruelle plager og ditto behov for handlerunder og ekstremt pengeforbruk ;DErosLoveking skrev:Trikset er å finne ei kjerring som deler ihvertfall et par interesser med deg ikke sant. F.eks musikk.gismo skrev:Ei sur kjerring :'(
gismo
edit: ellers så spiller du rett og slett helt feil musikk.
har alt på stell.gismo skrev:Vi digger faktisk samme musikk og hun er utrolig overbærende med min intr for HIFi og musikk som det er overhode mulig men dette fanges dessverre ikke opp i premenstruelle plager og ditto behov for handlerunder og ekstremt pengeforbruk ;DErosLoveking skrev:Trikset er å finne ei kjerring som deler ihvertfall et par interesser med deg ikke sant. F.eks musikk.gismo skrev:Ei sur kjerring :'(
gismo
Når man setter er stopp for dette....da ender man opp med sur kjærring ;D
Bare som info om du ikke skulle besitte en sånn
gismo
Godt ErosErosLoveking skrev:har alt på stell.gismo skrev:Vi digger faktisk samme musikk og hun er utrolig overbærende med min intr for HIFi og musikk som det er overhode mulig men dette fanges dessverre ikke opp i premenstruelle plager og ditto behov for handlerunder og ekstremt pengeforbruk ;DErosLoveking skrev:Trikset er å finne ei kjerring som deler ihvertfall et par interesser med deg ikke sant. F.eks musikk.gismo skrev:Ei sur kjerring :'(
gismo
Når man setter er stopp for dette....da ender man opp med sur kjærring ;D
Bare som info om du ikke skulle besitte en sånn
gismo
Om du påberoper deg en dame, så må vel du også ha hatt dine opplevelser ???ErosLoveking skrev:vite bedre enn hva da?
Jepp vi er nok det og ser også at vi er på samme linje ;DErosLoveking skrev:edit. nå er vi way OT : :
Den skiva skal jeg kjøpe neste helg.Lyngen skrev:Men nå til noe helt annet:
Mye bra her. Men skulle gjerne ønsket at den var enda bedre for jeg tror de har større potensial.
fjorårets beste norske?Roberten skrev:Gi denne mannen en statue og kunstnerlønn. Nå.
Synes jeg absolutt. Det kan jeg siteres på.ErosLoveking skrev:fjorårets beste norske?Roberten skrev:Gi denne mannen en statue og kunstnerlønn. Nå.
blargh!!Roberten skrev:Skummelt, hadde akkurat en gjennomkjøring av Too Much Crank
Altså, det er et fantastisk album(takk for tipset ) men avslutter kvelden ?! does not computeErosLoveking skrev:blargh!!
Typisk et album jeg vet å ha stått med i hendene og vurdert ved et par anledninger å kjøpe. (men hvorfor ikke. )
avslutter kvelden med tidenes partypartypartygarage
Albumet er det ingenting å si på, bare de som fortsatt ikke har kjøpt det.. h o s t ! ! ;DRoberten skrev:Altså, det er et fantastisk album(takk for tipset ) men avslutter kvelden ?! does not compute