[No message]
Vedlegg
-
73.2 KB Visninger: 173
Alison Krauss ja, god musikksmak har`n og!gismo skrev:
Rolf Lislevand - Diminuito, ja, den kjøpte jeg går! Flott saker, balsam for sjelen. Har to av ham nå da,65finger skrev:denne
Den er bedre denH.R skrev:Denne er kul absolutt!65finger skrev:denne kule skiva
Den nye derimot - får jeg ikke taket på i det hele tatt....
Alfabeto mangler jeg!! Hærlig den skal inn i stallen ;Dzimon skrev:Rolf Lislevand - Diminuito, ja, den kjøpte jeg går! Flott saker, balsam for sjelen. Har to av ham nå da,65finger skrev:denne
men får nå snurre en av gangen, Diminuito (2009) først, så gode "gamle" Alfabeto (2002).
Bare 2 rette ...ErosLoveking skrev:xx, mew, arcade, vampire
wild shots fra min side. ikke i rekkefølge.
bilde 3 må då vara Only Ones, eller tar jag så feil ???ErosLoveking skrev:ai!, trodde på 3. Pain.......... ?
Det trodde jeg også, men ble veldig usikker når Eros ikke påpekte det. Dessuten ville det vært smått spektakulært om Lyngen plutselig hørte på Only Onescash 63 skrev:bilde 3 må då vara Only Ones, eller tar jag så feil ???ErosLoveking skrev:ai!, trodde på 3. Pain.......... ?
Gratulerer .........!!!!Nailhead skrev:Joe Zawinul - Faces & Places
Passe bilde på denne sidenBrasse skrev:![]()
Her går det i Tom Waits - Closing time.
Øhh?? Hvorfor det?Roberten skrev:Det trodde jeg også, men ble veldig usikker når Eros ikke påpekte det. Dessuten ville det vært smått spektakulært om Lyngen plutselig hørte på Only Onescash 63 skrev:bilde 3 må då vara Only Ones, eller tar jag så feil ???ErosLoveking skrev:ai!, trodde på 3. Pain.......... ?![]()
Tror ikke du blir skuffet, han fikk forresten Spellemannsprisen for den i 200265finger skrev:Alfabeto mangler jeg!! Hærlig den skal inn i stallen ;Dzimon skrev:Rolf Lislevand - Diminuito, ja, den kjøpte jeg går! Flott saker, balsam for sjelen. Har to av ham nå da,65finger skrev:denne
men får nå snurre en av gangen, Diminuito (2009) først, så gode "gamle" Alfabeto (2002).