U
utgatt60135
Gjest

|
Syns han/hon lværtfall ligna på Antony the Johnsons :-\Lyngen skrev:![]()
Denne er da vel enkel :...
![]()
Et hint .... post -hardcore
Litt kjedelig konsert. Flinke forsåvidt, men de klarte aldri å skape liv i kjelleren på Garage. Thee Rabbens var faktisk å foretrekke. Men kjekt å komme seg ut, høre litt musikk og ta seg noen øl okkesom.Gjestemedlem skrev:Er dette verdt å få med seg forresten?
"DEE RANGERS (SE) + SCAMPI CHIPS DIP OG CAMPARI + THEE RABBENS + DJ´S"
Ja det Antony Hegarty og de andre har blant annet lagd denne tøffe platen;cash 63 skrev:Syns han/hon lværtfall ligna på Antony the Johnsons :-\Lyngen skrev:![]()
Denne er da vel enkel :...
![]()
spøkefulg :-*Lyngen skrev:Og beste plata lagd den under den siste dekaden.
![]()
Særiøst, iaffa en av de beste. Har du bedre forslag?Roberten skrev:spøkefulg :-*
Jeg satte den på 7. plass. Du har ikke lagd deg en liste i den andre tråden. Beste plater 2000-tallet.Roberten skrev:Moon & Antartica rinner meg umiddelbart i hu.
Ble mer Fugazi i kveld;Lyngen skrev:cash 63 skrev:Syns han/hon lværtfall ligna på Antony the Johnsons :-\Lyngen skrev:Denne er da vel enkel :...
![]()
.... de andre har blant annet lagd denne tøffe platen;
![]()
Den plata har jeg ikke hørt før. Kjenner bare såvidt navnet.Roberten skrev:Det har så langt kostet mer tid og krefter enn jeg har hatt til rådighet å sette opp en slik liste.
A.C. Newmans The Slow Wonder fortjener en plass på listen, om ikke annet så for The Town Halo.