ErosLoveking
Æresmedlem
Bummer! du har rett. Har ikke platesamlinga tilgjengelig her jeg er på jobb.baluba skrev:Jeg trodde den fantes på Norsk Rocks Skattkammer, men jeg tar kanskje feil?ErosLoveking skrev:godlåt det der baluba. Tøff versjon av en ofte covret låt.
Merkelig nok aldri utgitt på noen samleskiver, mens andre låter med bandet er representert på Norsk Rocks Historie #3 og #4 (Universal/NRK), Norsk Rocks Skattkammer #5/Bergen Beat vol2 (Backstage) og Raveyard Paradise (Igloo)
Joda, sjekket tags på den nedlastbare filen og den tagges med den platetittelen. Men selv har jeg bare NRKs serie, og kan derfor ikke bekrefte hundre prosent at denne rippen stammer derfra.
Er aldri så lite stolt over å ha vært en nær venn av den ideologiske føreren Siggy, og gråter en liten tåre når jeg tenker over den dagen Tom DeLange døde. En litt artig historie om rebellen Tom kan jeg jo bidra med i farten. Rythmic Six ble oppløst da Tom ble arrestert for skapsprenging. Jepp, skapsprenging type Olsen-banden. Da stod det mange jenter utenfor gamle Bergen Kretsfengsel (ved siden av rådhuset) og sang "Under my Tom", en lettere omskriving av en kjent låt fra de engelske øyer. Det er helt sant, juger aldri i disse spaltene...
"Brand New Cadillac" er listet under Tom DeLange på Norsk Rocks Skattkammer #3, Bergen Beat vol1
morsomt med slike små musikkanekdoter. keep 'em comin'