K
Kaare G. Opsahl
Gjest
for gudhjælpemeg hvilken gang
Vedlegg
-
418.5 KB Visninger: 130
Den mens svinekjøttet freser.ErosLoveking skrev:WOW!
tidlig 70´s protopunk. Bandet ga at en singel i 1972, før de omsider gikk i studio igjen 2007, og resultatet er det jeg spiller nå.
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Figures_of_Light
Times two. En av de aller beste skivene jeg kjøpte i fjor.ErosLoveking skrev:knalleball skive det der Deph.
Lutter til den nå spotify:album:2bsFKcPHwxq9Ib2e8SneTe høres skøyeraktig utLyngen skrev:Da er Odd Blood å finne på Spotify. Lytter nå for første gang - spor 3 nå.
![]()
Liker den umiddelbart bedre enn Contra. Om de kan sammenliknes.65finger skrev:Lutter til den nå spotify:album:2bsFKcPHwxq9Ib2e8SneTe høres skøyeraktig utLyngen skrev:Da er Odd Blood å finne på Spotify. Lytter nå for første gang - spor 3 nå.
![]()
![]()
har ikke hørt Contra men dette er bra!!Brasse skrev:Liker den umiddelbart bedre enn Contra. Om de kan sammenliknes.65finger skrev:Lutter til den nå spotify:album:2bsFKcPHwxq9Ib2e8SneTe høres skøyeraktig utLyngen skrev:Da er Odd Blood å finne på Spotify. Lytter nå for første gang - spor 3 nå.
![]()
![]()
Hurra!!H.R skrev:Får vel stemme i med denne ;D
Tja.... ganske forskjellige plater, bortsett fra at de er begge spennende og meget gode. Hvem jeg liker best er for tidlig å si.Brasse skrev:Liker den umiddelbart bedre enn Contra. Om de kan sammenliknes.65finger skrev:Lutter til den nå spotify:album:2bsFKcPHwxq9Ib2e8SneTe høres skøyeraktig utLyngen skrev:Da er Odd Blood å finne på Spotify. Lytter nå for første gang - spor 3 nå.
![]()
![]()
Girl From Mars er lett en av de flotteste popsangene fra nittitallet. Lett.Sidane skrev:Fantastisk plate med Ash...![]()
Jeg skal også sjekke ut den mere. Fin fin plate, men vil den samle støv om jeg kjøper den inn? Litt for lett?Todd skrev:Tidvis en fin-fin plate.
Beach House - Teen Dream
![]()
spotify:album:72mGz9Dnt42euozq8yBULe