Men aller kjæreste Wright, hadde jeg visst om uføret du befant deg i ville jeg selvsagt varslet om In The Aeroplane Over The Sea for lenge siden. Det ville sannsynligvis vært den første tingen jeg gjorde her på sentralen. Jeg beklager at jeg har sviktet så totalt.Wright skrev:Nå har jeg ikke kommet gjennom hele albumet ennå, men hvordan i alle dager har jeg klart å gå glipp av dette albumet? Et halvt minutt inn i første sang gikk jeg bort og hentet en flaske whisky, dette albumet må nytes her og nå. Dette reddet kvelden min, om ikke uka eller måneden.Roberten skrev:Det har du selvfølgelig helt rett i, Fingern ! Ikke la noen lure deg til å tro noe annet, men det har seg slik at denne også er verdens beste:
Ganske snedig egentlig, at to plater er verdens beste. Men så er det også milevis ned til neste skive på listen.
Ellers er den vel alltid tilgjengelig på Big Dipper, om den skal skaffes umiddelbart.Roberten skrev:Men aller kjæreste Wright, hadde jeg visst om uføret du befant deg i ville jeg selvsagt varslet om In The Aeroplane Over The Sea for lenge siden. Det ville sannsynligvis vært den første tingen jeg gjorde her på sentralen. Jeg beklager at jeg har sviktet så totalt.Wright skrev:Nå har jeg ikke kommet gjennom hele albumet ennå, men hvordan i alle dager har jeg klart å gå glipp av dette albumet? Et halvt minutt inn i første sang gikk jeg bort og hentet en flaske whisky, dette albumet må nytes her og nå. Dette reddet kvelden min, om ikke uka eller måneden.Roberten skrev:Det har du selvfølgelig helt rett i, Fingern ! Ikke la noen lure deg til å tro noe annet, men det har seg slik at denne også er verdens beste:
Ganske snedig egentlig, at to plater er verdens beste. Men så er det også milevis ned til neste skive på listen.
Nyt det, det blir bare bedre og bedre utover. Og det er virkelig et album som nytes best på vinyl. Kan kjøpes fra www.mergerecords.com for sympatisk $17.98.
God fornøyelse !
Takk, takk den er på vei. Dette blir bra!Roberten skrev:Men aller kjæreste Wright, hadde jeg visst om uføret du befant deg i ville jeg selvsagt varslet om In The Aeroplane Over The Sea for lenge siden. Det ville sannsynligvis vært den første tingen jeg gjorde her på sentralen. Jeg beklager at jeg har sviktet så totalt.
Nyt det, det blir bare bedre og bedre utover. Og det er virkelig et album som nytes best på vinyl. Kan kjøpes fra www.mergerecords.com for sympatisk $17.98.
God fornøyelse !
Dette kommer til å bli veldig bra, Brasse. Albumet er så gjennomført fantastisk at det er vanskelig å forholde seg til.Wright skrev:Takk, takk den er på vei. Dette blir bra!Roberten skrev:Men aller kjæreste Wright, hadde jeg visst om uføret du befant deg i ville jeg selvsagt varslet om In The Aeroplane Over The Sea for lenge siden. Det ville sannsynligvis vært den første tingen jeg gjorde her på sentralen. Jeg beklager at jeg har sviktet så totalt.
God fornøyelse !
(Takk for tipset om Big Dipper Brasse, men bor dessverre i feil by.)
Brasse skrev:Hva slags selvtorturpåfunn er det der?
Ser frem ti vurdering av de andre albumene. Liker vel 4 albumet ganske godt selvLyngen skrev:Brasse skrev:Hva slags selvtorturpåfunn er det der?
He he, elsk eller hat gruppa. Jeg er faktisk et sted i mellom..
Problemet kommer når media/industrien hauser opp band noe voldsomt. Da får vi fort en splittelse og overdrivelser fra begge sider. U2 er ikke så dårlige som haterne vil ha det til og ikke så fantastisk som elskerne vil ha det til. Det har vært min mening, men får se om denne gjennomgangen endrer noe.Brasse skrev:Jeg er på hat, en kompis er på elsk. Sånn har det alltid vært og kommer alltid til å være.
Fordommene mine er forutinntatt, har aldri gitt U2 en sjanse.
Word to your mother. Hele veien opp til Tromsø.Brasse skrev:Jeg er på hat, en kompis er på elsk. Sånn har det alltid vært og kommer alltid til å være.
Took a lot of work to be the ass I am, but I'm really damn sure that anyone can, equally, easily, fuck you over.Brasse skrev:Jeg digger den! Dark Center Of The Universe er et knallspor!
Har en liste med 35 album anbefalt av Roberten, høy kvalitet tvers igjennom. Fint med retningslinjer - selv for musikksmak! ;D