Du er vel en U2 hater også :-X ....ErosLoveking skrev:kødd sjæl :-*
Litt spent på den Gill Scott Heron plata. Har hørt mye på han tidligere, spesielt klassikeren "The Revolution Will Not Be Televised" fra 70 tallet.Brasse skrev:Gill Scott skiva fikk vart tipset av en kamerat. Han sa det var årsbeste. Ikke helt min gate, men ok-la-gå.
Dette kunne jeg like gjerne ha skrevet selv. Spot on mikefish!mikefish skrev:for å henge med i U2-debatten.min favoritt er og har alltid vært 'the unforgettable fire'.et mesterverk.har hatt den på kassett,vinyl og cd.ingenting negativt om 'the Joshua tree',men etter denne amerikaflørten og massesuksessen klarte de ikke lage flere gode plater før fjorårets overaskende 'no line on the horison'.
mvh. s,
Jeg forstår ...mikefish skrev:har ikke hørt 'actung baby' på årevis.plata er nok solid,men da jeg kjøpte den like før jul i '91 var livet mitt et helvete,så jeg har litt dårlige minner knyttet til den.
det er litt beklagelig at låtene 'one' og 'with or without you' (sistnevnte fra Joshua tree) er avspillt tusenvis av ganger i det ultrakoselige radioprogrammet nattønsket.noe som gjør at jeg blir litt småkvalm når jeg hører de.
mvh. s,
den må kjøpes!ErosLoveking skrev: