Todd
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.06.2009
- Antall liker
- 46
Hva synes du om Montée? Synes plata er bra, men har enda mer tro på dem i fremtiden. Kult at de vant Pop-prisen!room skrev:Sjekker ut denne på spotify.
Sprellemennvinnere!
Hva synes du om Montée? Synes plata er bra, men har enda mer tro på dem i fremtiden. Kult at de vant Pop-prisen!room skrev:Sjekker ut denne på spotify.
Sprellemennvinnere!
Er den nye til Audrey Horne allerede på Spotify? Ikke verst. Selv har jeg den liggende signert i leiligheten i Bergen, men har ikke hatt tid til å lytte til den enda. Synes du den lever opp til tidligere utgivelser til de glade guttene fra den egentlige hovedstaden i Norge? Jeg er jo litt spent, men ikke så anspent at jeg må høre det ubesudlet av andres meninger først. Ingen andre band innen den varianten av metall har gitt meg rockefoten de siste årene, men Audrey Horne holder mål i lange baner.room skrev:Ble tipsa om denne. Sjekkes ut på Spotify.
Fin fasong på damen ;DGrumpy skrev:Coveret var jo verdt inngangspengene for skiva uansett finger'n ;D
- Negresseproposjoner i musikken det der.
Ikveld er det musikk og jobb - hånd i hånd. Helt greit det til flytende toner fra Mark Egan og Santessa, men vrir snart over på Solar Fields og skiva Movements før vi roer ned med den vante kveldsjazzen før "bikkelalla" ;D
Ha en god kveld
Lyngen skrev:Nei og nei, nå begynner han på igjen :-\ ...
Lyttet x3 på denne frontmannens siste plate:
Smellvakker tristesse. En av de beste platene i fjor, imo.
Og så lytte jeg på disse tøffe gutta;
Steintøfft album fra 1994.
Og nå lytter jeg til 2005 albumet til disse: