Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.518
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    Anal Babes - Delirium Or Diarrhea. Sannsynligvis det beste norske albumet. Noensinne.
    Muligens slått av Prøysen.

EDIT: og av en eller annen helt fantastisk og magisk årsak finnes det på spotify !
    http://open.spotify.com/album/68CCi91rWGXgKPf3jIYRUp
    høyt savnet i Oslos undergrunnsverden.
    Det var tider det.
    Var på konsert ikke så lenge etter at de slapp 'Delirium Or Diarrhea' 95-96, var det ikke ?
    Eneste gang jeg har vært redd på konsert. For mange amf ryttere som gikk fullstendig apeshit for en sart sytten/attenåring som meg :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    var på konsert med de i det lokalet som ligger i 2etage i Sentrumscene bygget i 95-96 tror jeg

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Selvterapi, balsam for ørene og alt det der. Unner meg det etter 60 min med progressiv/gotisk/metal rock.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Mark Sultan (BBQ) Live in Philadelphia
    [video]MIwYPLIyrcQ[/video]

Skal spille 19. Mars i Bergen.

Er ikke helt overbevist om det er verdt å se, men skal høre et par klipp til.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1

Wilco's ubestridte mesterverk, til tross for beinhard konkurranse frå både Being there og Summerteeth :D
    Kongeband; Beatles og Stones i ett og samme band...

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.518
    Gjestemedlem skrev:
    Mark Sultan (BBQ) Live in Philadelphia
    [video]MIwYPLIyrcQ[/video]

Skal spille 19. Mars i Bergen.

Er ikke helt overbevist om det er verdt å se, men skal høre et par klipp til.
    Joda, det er absolutt ett hundre prosent -100%- sikkert at det er verdt å se. Usual suspects skal på konserten i hovedstaden dagen etter, så da kan du fungere som fremskutt forpost fra utposten Bergen. Fin ordning det.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    En Back From the Grave-singel mindre å jakte på. ;D ;D ;D 8)

Faèn ass, dette er jo virkelig gosaker. Må nok ta kontakt med Crypt og bestille litt. Nøyer meg med samlingene, originalsinglene får det være med :) Ambisiøst prosjekt det der.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Come on, give me a break. Jeg bruker denne tråden til inspirasjon til hva jeg skal sjekke på Spot eller i platebutikken, men her gir du meg null sjanse til å vite hva du spiller. Skriv i det minste hvilken artist det er når det ikke står noe på coveret, eller når bildet du presenterer er omtrent like stort som en middels avatar. ;)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    come on baluba ;), det er jo Arctic Monkeys jo. Bra skive!
    Nå må dere barn har tålmodighet med en gammel mann. Jeg gikk ut av sirkulasjon like etter milleniumsskillet, nærmere bestemt 2001 (da jeg la ned/solgte studio). Etter det ble det et totalt vakuum frem til siste halvdel av vårt tiår. :-[

Jeg er heller ikke spesielt oppdatert nå heller, og må bare innrømme at mine evner (og tildels vilje) til å holde meg oppdatert er ganske laber. Det er da heller ikke nødvendig, i og med at det er gitt ut så mye bra musikk de siste 1500 årene som kan fås på plate. Hadde jeg vært av den typen som leser musikkmagasiner og leter etter ny musikk så hadde jeg kanskje visst hvem disse apekattene var uten problemer (jeg kjenner selvsagt til bandet fra før, uten å ha et visuelt minne om hvordan platene ser ut). Dermed blir dette like fjernt som Firebase Crew sikkert er for deg.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    ErosLoveking skrev:
    come on baluba ;), det er jo Arctic Monkeys jo. Bra skive!
    Nå må dere barn har tålmodighet med en gammel mann. Jeg gikk ut av sirkulasjon like etter milleniumsskillet, nærmere bestemt 2001 (da jeg la ned/solgte studio). Etter det ble det et totalt vakuum frem til siste halvdel av vårt tiår. :-[

Jeg er heller ikke spesielt oppdatert nå heller, og må bare innrømme at mine evner (og tildels vilje) til å holde meg oppdatert er ganske laber. Det er da heller ikke nødvendig, i og med at det er gitt ut så mye bra musikk de siste 1500 årene som kan fås på plate. Hadde jeg vært av den typen som leser musikkmagasiner og leter etter ny musikk så hadde jeg kanskje visst hvem disse apekattene var uten problemer (jeg kjenner selvsagt til bandet fra før, uten å ha et visuelt minne om hvordan platene ser ut). Dermed blir dette like fjernt som Firebase Crew sikkert er for deg.
    Gidder heller ikke å følge med i magasiner o.l. Får et hav av tips her inne. Mer enn jeg klarer å teste ut

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn