Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Noen ganger er brutto nasjonalprodukt så beinhardt at det eneste jeg vil når jeg ramler inn døren på kvelden er å kyle ned en flaske rom mens denne står på repeat.
    Og så ? Koma. Søte, vakre, befriende koma.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Akkurat Bloody Hollies må vel være den skiva som har herjet tråden mest hittil i år, eller?

Sidane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2006
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    4
    Suverent band i fra Fredrikstad.....Anbefales!!!!! :)

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Oj oj oj. ???

@ Tor, gismo, Lyngen, Eros, Townes, bjornh, H.R., finger og room: Innleggene deres tjener som perleeksempler på hvorfor i alle fall artistens navn bør være med i innleggene. Ingen av deres bilder vises i min nettleser. Hvorfor? Aner ikke, jeg er ikke datanerd. Men problemet er sikkert tilstede hos flere enn meg.

Finnes det ingen grenser for hvor interne og utihelvetes late dere kan være? :mad:

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    373
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    Oj oj oj. ???

@ Tor, gismo, Lyngen, Eros, Townes, bjornh, H.R., finger og room: Innleggene deres tjener som perleeksempler på hvorfor i alle fall artistens navn bør være med i innleggene. Ingen av deres bilder vises i min nettleser. Hvorfor? Aner ikke, jeg er ikke datanerd. Men problemet er sikkert tilstede hos flere enn meg.

Finnes det ingen grenser for hvor interne og utihelvetes late dere kan være? :mad:

Jeg er for faen ikke lat. Jeg hører på musikk!!!!!!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    room skrev:
    baluba skrev:
    Oj oj oj. ???

Du er i likhet med alle andre som ikke gidder å skrive et dusin tegn en lat bidragsyter. Vi lytter alle til musikk.

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    373
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Syns du skal spre gallen din til en eller annen mjukvare support!
    I det minste opplyse på en normal måte.

Ikke! Finnes det ingen grenser for hvor interne og utihelvetes late dere kan være?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    room skrev:
    baluba skrev:
    Oj oj oj. ???

Du er i likhet med alle andre som ikke gidder å skrive et dusin tegn en lat bidragsyter. Vi lytter alle til musikk.
    Kuk! :-*

Roky Erickson - The Psychedelic Banjoman (Picture disc)

kjetinho

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.03.2005
    Antall liker
    22
    baluba skrev:
    Oj oj oj. ???

Jo, skal me sjå: For å ta det frå toppen: Gluntan - La oss leve for hverandre, to gonger Lady Gaga, med hennar nyaste, Carola - Personligt, Eikanger Bjørsvik brass band - Osterfjorden rundt. Rune Rudberg - Fra havet til viddene, Wenche Myhre - Sanger Fra Dengang Mor Var Liten 3, Lydbok - Dunderklumpen

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    room skrev:
    Syns du skal spre gallen din til en eller annen mjukvare support!
    I det minste opplyse på en normal måte.

Ikke! Finnes det ingen grenser for hvor interne og utihelvetes late dere kan være?
    Nåda, det er bare en liten kødding med dere over et tema jeg ofte har tatt opp, nemlig at denne kategorien bør være mer opplysende for de som ikke innvidde i de platene dere lytter på. Det er nok et software-problem, men jeg trodde ærlig talt ikke at det skulle tas så på alvor som dette. ::)

Uansett er det en uting å ikke skrive hva som er på bildet. Bilder forsvinner med tiden. Linker brytes osv, og i mange tilfeller skjer det samme dag. Er det virkelig for mye forlangt å skrive noen få tegn, slik at vi som i dette tilfellet ikke får opp bildet kan lese hva det er, eller en som i går når et bilde av noen apekatters plate dukker opp uten identifikasjon. Jeg skjønner ikke at det er noe problem å skrive hva det er dere spiller. Denne tråden er til opplysning, ikke en tråd for gåter. Og det er det svært ofte for min del, som ikke følger med på hva som skjer i dagens platemarked. Tipsene mine plukker jeg ofte opp her, men mange ganger er ikke tipsene verdt noe for jeg vet ikke hva som skjuler seg bak et kryptisk bilde.

Og det skyldes A: At bidragsyter med frender på forumet er interne - og B: At bidragsyter ikke gidder å skrive hva det er for noe.

Takk for kysset, Eros. Som alt annet fra din kant ganske erotisk, selv om det er kryptisk noen ganger. Og takk for info. ;)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn