K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
87 KB Visninger: 193
Kjøpt til kjerringa?JanR skrev:Må nesten innom den her også, fant ett fint eksemplar på messa i går.
/jan
Nopp.rolfozzy skrev:Kjøpt til kjerringa?JanR skrev:Må nesten innom den her også, fant ett fint eksemplar på messa i går.
/jan
Klarer ikke helt å få den store entusiasmen for denne, så jeg tar heller en tur tilbake til begynnelsen med starten på kalaset, "The White Stripes" fra '99. Noe av det siste jeg fikk med meg før jeg gikk i dvale som utforsker. Nesten, i alle fall.The White Stripes - Under Great White Northern Light.
Skjønner hva du mener. Jeg ramlet litt av lasset etter 'Elephant,' ikke fordi jeg synes det ble dårlig, men det viste seg at jeg hadde et metningspunkt for det rødhvite. Men har allikevel fortsatt å kjøpe lp'ene de gir ut. Hører jo selvsagt på de etter å ha kjøpt de, men utenom det blir det som regel en av de fire første jeg setter på. Og de er til gjengjeld virkelig gode. 'Under Great White Northern Lights' er mer som et pliktkjøp å regne.baluba skrev:Klarer ikke helt å få den store entusiasmen for denneThe White Stripes - Under Great White Northern Light.
Mitt falkeblikk våkner alltid til liv når jeg ser analoge filmruter på trykk. ;DRoberten skrev:Skjønner hva du mener. Jeg ramlet litt av lasset etter 'Elephant,' ikke fordi jeg synes det ble dårlig, men det viste seg at jeg hadde et metningspunkt for det rødhvite. Men har allikevel fortsatt å kjøpe lp'ene de gir ut. Hører jo selvsagt på de etter å ha kjøpt de, men utenom det blir det som regel en av de fire første jeg setter på. Og de er til gjengjeld virkelig gode. 'Under Great White Northern Lights' er mer som et pliktkjøp å regne.baluba skrev:Klarer ikke helt å få den store entusiasmen for denneThe White Stripes - Under Great White Northern Light.
Imponerende at du legger merke til slikt, jeg ville ikke engang visst hva jeg skulle se etter
Hva er det? Url kan jeg finne selv, men jeg klarte ikke å tyde coverteksten godt nok.gismo skrev:Kjørte gjennom denne på spotify nå.
Den er nå bestilt anbefales!