K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Gardiner - Beethovens 9 symfoni
Vedlegg
-
39.4 KB Visninger: 176
Skiftet til Comet Gainskiva til Wergeland. Svært lovendeRoberten skrev:Sprekt musikkstykke en tirsdagskveld, Fingern !
The Besnard Lakes Are The Roaring Night
Veldig bra ja!decibelius skrev:
Denne syns jeg er steinbra!
Wergeland skrev:Veldig bra ja!decibelius skrev:
Kjøpte både vinyl og cd-utgaven i dag. Gått tre runder hos meg i kveld (dvs. hele kvelden).
Tenker på plata nå, og kommer til å sette den på med en gang jeg kommer hjem i morgen ettermiddag. Ikke så ofte man har slike følelser for en ny plate lenger. Kjennes ut som om jeg er 15. Og det er en bra ting!
Ahh, gleder meg enormt. Veldig spent denne gangen, sjøl om eg syns det har gått nedover etter dirty south.decibelius skrev:Denne syns jeg er steinbra!
Jeg har ikke spilt vinylen min ennå, men vinylutgaven låter betraktelig bedre på de andre albumene. Så det er håp. Selv om de har byttet selskap. Tror desverre ikke at vinylen av The Big To Do er presset av RTI.Tor Nado skrev:Wergeland skrev:Veldig bra ja!decibelius skrev:
Kjøpte både vinyl og cd-utgaven i dag. Gått tre runder hos meg i kveld (dvs. hele kvelden).
Tenker på plata nå, og kommer til å sette den på med en gang jeg kommer hjem i morgen ettermiddag. Ikke så ofte man har slike følelser for en ny plate lenger. Kjennes ut som om jeg er 15. Og det er en bra ting!
Synd med såpass dårlig lyd. Almost another mastering disaster....
Men plata er knallgod.
ikke noe tvil om at den er bra!dag1234 skrev:Diskuter tro og tvil med meg, du... Jeg hører påOgså en perle funnet her i tråden.
Dag
RCA, Ryko, EMI/Virgin, SHM ?65finger skrev:David Bowie