K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Fine tolkninger av andres kjente. Peter Gabriel - scratch my back
En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
65finger skrev:En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
Du gir han en skikkelig oppdragelse! Det blir han takknemlig for om en 20 års tid. Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;DErosLoveking skrev:65finger skrev:En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
hva får deg til å tro det? ;D
junior har opptil flere ganger tatt turen bort til kugjerdet (les: barnegrinda) foran husalteret og headbanget ekstatisk idag. 8)
*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
burde opprettet en innsatsgruppe i barnevernet som hadde den slags på programmetErosLoveking skrev:*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
Dobbeltgrøss. Å utsette barn for noe som burde komme under Geneve-konvensjonen for bruk mot voksne er utilgivelig. Offentlig omsorg av barna er for svakt. Foreldre må i fengsel for å slå barna sine, og da bør også dette føre til minst like streng straff som graverende vold uten fatalt resultat. Sånn ca to år er passe.ErosLoveking skrev:*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
bor i moderne blokk, og har ingen peis.dag1234 skrev:Digitalt, for oss som ble lei av peiskos på 80-tallet.
du kan så si. Har en i nabolaget som fyrte opp en bygård et par steinkast unna. Gikk med 6 pers gitt. :-\dag1234 skrev:Hehe, Eros, hva med å fyre opp blokka?
Jeg er sjeleglad for at alle de som følger med bedre enn meg er vennlige nok til å informere en stakkars uvitende om de bra skivene de har.cybervision_ skrev:Jeg føler HFS er litt "I listen to bands that don`t even exist yet" utifra min musikalske horisont, men jeg innser at det nok er meg som er litt lite oppdatert. ;D
Wergeland skrev:Ja, det er noe helvetes drit. Hele batchen er feilpresset. Jeg venter på repress av den amerikanske utgaven.Townes skrev:Nå spilte jeg på forholdsvis moderat volum for ikke å vekke den lille, men for meg virket samtlige fire sider lytefrie.Wergeland skrev:Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.Townes skrev:
Omsider dumpa feitaboogieultrasuperdupergigamegadeluxe utgåva av vinylen ned i postkassen, så ventetida er over (Har kunnet høre den nokså lenge, men vært disiplinert som faèn for en gangs skyld)
Kun snurret LP 1 til nå, og er positivt overrasket / lettet! Har faktisk trua på dette, sjøl om mange pålitelige kompiser har vært nokså avmålt.
Glede seg til fortsettelsen (blir tidlig kveld for kid'n)
Skal se om eg rekker gi den en snurr til i løpet av kvelden.
Wergeland: No satte eg på side 2, og jo det er faktisk en svak konstant støy i venstre kanal. Helvetes drit. La ikkje merke til det første gangen, då surret eg rundt og gjorde alt mulig annet samtidif.