U
utgatt60135
Gjest
Verdens beste plate som jeg faktisk ikke spiller ofte. Jeg bevarer den godt og sørger for at jeg aldri spiller ihjel denne juvelen. Derfor er det alltid stort å sette på denne .
Ja, det var sannelig på tide. Jeg trodde det var straffbart med fengsel å ikke eie det albumet. Gratulerer, nå må du kose deg skikkelig.wizardm skrev:Halla !
Har omsider fått ut finger'n å kjøpt Paul Simon - Graceland , knallplate og rett og slett knakende god lyd.
komboen Philips 963sacd og Behringer dac rett i øret.
Spor nr 8 . afrikan skies er rett og slett hår reisende . ;D
Ha en fin fin kveld.
Vi er nok enig i enda en sak baluba. Graceland er obligatorisk, et sant mesterverk på alle måter.baluba skrev:Ja, det var sannelig på tide. Jeg trodde det var straffbart med fengsel å ikke eie det albumet. Gratulerer, nå må du kose deg skikkelig.wizardm skrev:Halla !
Har omsider fått ut finger'n å kjøpt Paul Simon - Graceland , knallplate og rett og slett knakende god lyd.
Ha en fin fin kveld.
Det er det jeg sier, great minds think alike.Todd skrev:Vi er nok enig i enda en sak baluba. Graceland er obligatorisk, et sant mesterverk på alle måter.baluba skrev:Ja, det var sannelig på tide. Jeg trodde det var straffbart med fengsel å ikke eie det albumet. Gratulerer, nå må du kose deg skikkelig.wizardm skrev:Halla !
Ha en fin fin kveld.
Når ikke helt opp til Twelve Dreams, men er man glad i Spirit så bør man ha debuten og kanskje også The family That Playes Togeather. Debuten er er en veldig flott plate, om enn ikke perfekt. Ligger ute på Spotify.Todd skrev:Hvordan er den Spirit plata, Lyngen? (Sammenlignet med The Twelve Dreams...)