Å nei da, det spilles hver dag. Men jeg er redd for å bli mobbet av alle de sortkledde tøffingene på forumet, så jeg velger å holde for meg selv. :-[Todd skrev:For lite sort musikk i denne tråden. Ballerock, prog og indie - det kan vi, men når det kommer til mjuk musik er det tynt...
Da er det bare å følge opp med Payin' The Dues og to skudd Underberg. Deretter finnes det ingen retrettmulighetErosLoveking skrev:Hellacopters - Supershitty
skal skyte noen skudd med U her også. Reverend Horton Heat på Rockefeller, og fattern stiller som barnevakt.Roberten skrev:Da er det bare å følge opp med Payin' The Dues og to skudd Underberg. Deretter finnes det ingen retrettmulighet
Faèn dere Oslofolk har det altså.ErosLoveking skrev:skal skyte noen skudd med U her også. Reverend Horton Heat på Rockefeller, og fattern stiller som barnevakt.Roberten skrev:Da er det bare å følge opp med Payin' The Dues og to skudd Underberg. Deretter finnes det ingen retrettmulighet
er like mange konserter i Oslo på et år som Stockholm og København tilsammen.Townes skrev:Faèn dere Oslofolk har det altså.ErosLoveking skrev:skal skyte noen skudd med U her også. Reverend Horton Heat på Rockefeller, og fattern stiller som barnevakt.Roberten skrev:Da er det bare å følge opp med Payin' The Dues og to skudd Underberg. Deretter finnes det ingen retrettmulighet
Her i Bergen er det kanskje 3-4 spenstige konserter i løpet av året...
Chooglin på Bergenfest er jo solid plaster på såret