ErosLoveking
Æresmedlem
kun utgitt på CD, så da er det ikke så mye valg
Hmmmm, den har jeg ikke. Da får jeg heller satse på "Ray Ray" isteden. Jeg har spilt "The Way I See It" en god del i det siste, så jeg foretrekker "Ray Ray" for tiden. Men jeg synes fortsatt at Saadiq nådde en topp i 08.Todd skrev:Og i mine ører er The Nightfly et fantastisk album
Spiller nå noe Raphael Saadiq early days. Fine greier.
hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
Jono El Grande - Neo Dada65finger skrev:hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
;D65finger skrev:Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helg
men burde jo strengt tatt valgt fevergreens albumet....H.R skrev:Jono El Grande - Neo Dada65finger skrev:hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
http://open.spotify.com/album/7Flv69C2enLTBIRunWYyXh
Todd skrev:John Cale gjore mye bra post Velvet Underground. Først og fremst 'Paris 1919', men også denne.