K
Kaare G. Opsahl
Gjest
neste
Vedlegg
-
46 KB Visninger: 167
Takk mikefish, deler rom med en gammel general. Artig kar som tåler litt støy fra appleørepluggene heldigvis. spiller Tidligmusikk fremført av gamle onkel Savalmikefish skrev:dagens spenningsmoment er Lyngen's trekning.har begynnt å orientere meg blant forslagene.
du bør ymte frempå om et enerom og rekvirere en getthoblaster på hospitalet 65finger.god bedring !
mvh. s,
En god ide med Fleetwood Macks "Rumours" på en søndag ettermiddag. Jeg veger også den, på vanlige cd rippet til HDD.Geir_H skrev:Denne.(DVD Audio)
greit med laptop og øreplugger. det er dritkjedelig :-\baluba skrev:Bare hyggelig. Kjekt at du er med oss i ditt sykeleie, men det er vel ikke stort annet å gjøre der du ligger i sengen. :
Det skal du ha meg til å tro. Den eneste gang jeg har hatt et opphold på sykehus hadde jeg en kassettwalkman med The Blow Monkeys som eneste underholdning i tillegg til The Face. Det var i 1985...65finger skrev:greit med laptop og øreplugger. det er dritkjedelig :-\baluba skrev:Bare hyggelig. Kjekt at du er med oss i ditt sykeleie, men det er vel ikke stort annet å gjøre der du ligger i sengen. :
Et godt eksempel på at vi alltid bør ha med navn på artist og albumtittelen i posten. Bildelenker kan brytes av utallige grunner, slik at vi sitter og undrer oss over hva som skjuler seg bak krysset. Det kommer i tillegg til at vi med grått hår langtfra alltid aner hva som skjuler seg bak et cover også. Kan dere ikke skrible ned artistnavn og tittel i alle fall?JanR skrev:
Tipper det ikke blir siste gang baluba (Du lytter til den platen over anlegget)baluba skrev:Et godt eksempel på at vi alltid bør ha med navn på artist og albumtittelen i posten. Bildelenker kan brytes av utallige grunner, slik at vi sitter og undrer oss over hva som skjuler seg bak krysset. Det kommer i tillegg til at vi med grått hår langtfra alltid aner hva som skjuler seg bak et cover også. Kan dere ikke skrible ned artistnavn og tittel i alle fall?JanR skrev:
Selv lar jeg roen komme inn over meg med å lytte til Rolf Lislevands "Diminuito" over Spotify. Det er første gang jeg hører platen over anlegget.