K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Tom Waits Alice
Vedlegg
-
351.2 KB Visninger: 171
|
Å høre Muse er som å se maling tørkeLyngen skrev:Noen ganger kan jeg lytte til album bare fordi de er så populære.
![]()
Men kan egentlig ikke fordra denne musikken. Kan noen sette ord på hvorfor? Hva synes dere om Muse? Hvorfor er jeg så anderledes enn "massen"?
Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke![]()
Ikke enkelt, syntes det er kjedelig. For å sette ord på det må jeg høre på bandet. Risikabelt jeg kan jo bli en av mengden ;D skal se om jeg har noen skiver liggende. Eller prøve SpotifyLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke![]()
5 minutters oppfriskning. De prøver å favne over for mye. lange gørrkjedelige introer, kjedelig låter og energiløst er stikkord65finger skrev:Ikke enkelt, syntes det er kjedelig. For å sette ord på det må jeg høre på bandet. Risikabelt jeg kan jo bli en av mengden ;D skal se om jeg har noen skiver liggende. Eller prøve SpotifyLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke![]()
Det er jo lekende lett, Lyngen. "Folk flest" har dårlig smakLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke![]()
JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
;Drolfozzy skrev:JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Freud? Er det noe Mbare har kommet med ?
Spør du meg så er det deilig å ha en samling å hente frem slikt fra også. Ikke bare surfe rundt og trykke noen knapper. :Todd skrev:Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !
Enig, akkurat denne ble spilt på deilig plastikk, CD heter mediumet :-\. Skal innrømme at her i huset går det stadig mindre i CD, mer hardisk/Spotify, men nå og da også noe vinyl. Aller viktigst for meg er at man har et forhold til musikken, uavhengig av format.ErosLoveking skrev:Spør du meg så er det deilig å ha en samling å hente frem slikt fra også. Ikke bare surfe rundt og trykke noen knapper. :Todd skrev:Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !![]()
Helt enig Todd, den er dynamitt ! Helt merkelig hvordan jeg har klart å glemme hvor bra the Jayhawks er, men takk og lov at jeg har kommet på det igjen.Todd skrev:Vel, Roberten. Sterk Jayhawks skive dette også. Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !
![]()