Tom Waits er aldri feil:
Vedlegg
-
14.1 KB Visninger: 124
|
Har ikke hørt den nye nei. Kun den ene sangen fra denne som ligger på Spotify.Todd skrev:@Gjestemedlem: Ikke så verst den Good Shoes skiva. Hørte endel på den da den kom. Bandet har også sluppet ny plate i år, har du hørt den?
Beste skiva de noensinne har gitt ut IMO. Den og en sixpack i løpet av platas spilletid så har en starten på en god kveld.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Er ikke uenig med deg Ano, vannvittig god skive.Anonym skrev:Beste skiva de noensinne har gitt ut IMO. Den og en sixpack i løpet av platas spilletid så har en starten på en god kveld.
JanR skrev:Er ikke uenig med deg Ano, vannvittig god skive.Anonym skrev:Beste skiva de noensinne har gitt ut IMO. Den og en sixpack i løpet av platas spilletid så har en starten på en god kveld.
Og i kveld føler jeg at jeg trenger å få "herjet" fra meg litt
/jan
Har spilt noen runder med Megadeth denne uka.
Megadeth er morroroom skrev:Har spilt noen runder med Megadeth denne uka.JanR skrev:Er ikke uenig med deg Ano, vannvittig god skive.Anonym skrev:Beste skiva de noensinne har gitt ut IMO. Den og en sixpack i løpet av platas spilletid så har en starten på en god kveld.
Og i kveld føler jeg at jeg trenger å få "herjet" fra meg litt
/jan
Kult valg, Valentino! Inspirert og setter på dette sterke soundtracket.Valentino skrev:![]()
Ikke lenge siden vi så Lost in Translation. Inspirert, altså.
Bra samling fra fin-fin artist dette, baluba.baluba skrev:Fortsetter i tildels samme gate med Sandy Denny og samleplaten "No More Sad Refrains - The Anthology" 2cd. Finfint.
![]()