- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.539
Astroburger - In Orbit
Vedlegg
-
72.2 KB Visninger: 160
|
Helt enig Anonym. Det kommer nok ALDRI til å bli for sent. Kjøpte forresten nettopp "Pink Moon" på lp (i Back To Black-serien)Anonym skrev:Går fortsatt i relativt rolig musikk, hvis en ikke eier et album av Nick Drake så er det ikke for seint å kjøpe et.
det var forbigåeende. våknet nettoppRoberten skrev:Saft suse ! Fingern er våken før 13.10 ! Dette er sannsynligvis ett av de syv definitive tegnene på at apokalypsen er nært forestående.
Det er en av arveprinsens favoritter for tiden. Selv om de gamle er noen trøttinger for en tøffing på ti år, så finner han noe i samlingen til gubben som er verdt å lytte til. 8)JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Min tiåring kommer sikkert til å orientere seg mer i samlingen etterhvert som han finner ut at også gubben var ung en gang i tiden, og at litt av den guttungen fremdeles lever i platesamlingen. For tiden er det mine Green Day og System Of A Down-plater det går i, men det er vel bare et spørsmål om tid før han kikker på artistene som ligger i de samme kategoriene.JanR skrev:Måtte ut i garasjen og "låne" system of.....cd'n![]()
Nå skal det vel sies at jeg er ingen ungfole lengre men sånn innimellom må man riste rommet litt (ref: megadeth/System of...)
Men som du sier artig at arvingene finner noe interesant i cd hyllene til oss "gamlinger"
/jan
Not my cup of tea I must say ...Gjestemedlem skrev:Helt suveren låt:![]()