Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.206
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Stemmer det Håvard, han fra Havalinas, vet ikke om han bor i Norge fortsatt.
    Plukket med meg et pent ex. for en femtilapp før helga.
    Mimring trenger ikke å være så dumt det. ;)

(det her er sikkert "mat" for Townes)
    Tror han fant seg ei dame her, såg han i Oslo for noen år siden.
    Havalinas var knall, fikk endelig kjøpt cd'en for noen år siden. Hadde de på Lp før.
    Har vel vært på konsert med han også en gang, men husker ikke hvor. Haugesund?
    Mens jeg skriver dette The Paladins ned i hodet på meg, uvisst hvorfor. De må jeg i hylla igjen.

Håvard

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Lyngen skrev:

Pokker ... det derre nye systemet på google bilder er noe herk. Får jo ikke kopiert dem i rette størrelse- Ramme???????
    Bruk Bing. kuttet ut google på bilder

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2

Bra samling med reggae fra 60-70tallet. Reggae er ikke bare Bob Marley.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Stemmer det Håvard, han fra Havalinas, vet ikke om han bor i Norge fortsatt.
    Plukket med meg et pent ex. for en femtilapp før helga.
    Mimring trenger ikke å være så dumt det. ;)

(det her er sikkert "mat" for Townes)
    Havalinas er ikke dumt nei :) Ei heller the Paladins som var nevnt ;) Gonzales er jo aktiv med andre ting også, nokså nylig med denne fine plata, som må snurres nå

Stone river boys - Love on the dial

U

utgatt60135

Gjest
    65finger skrev:
    Lyngen skrev:

Pokker ... det derre nye systemet på google bilder er noe herk. Får jo ikke kopiert dem i rette størrelse- Ramme???????
    Takk, skal prøve dem. Vet ikke hva jeg skal høre på nå. Kanskje er det bra med litt stillhet også.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Lyngen skrev:
    65finger skrev:
    Lyngen skrev:

Takk, skal prøve dem. Vet ikke hva jeg skal høre på nå. Kanskje er det bra med litt stillhet også.
    Fint som en avveksling det Lyngen

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.810
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    vinyl - tester silketråd som drivrem...
    Ikke mye som slår denne skiva når det kommer til å høre om det er så mye som 0.1% falskt.

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    H.R skrev:
    vinyl - tester silketråd som drivrem...
    Ikke mye som slår denne skiva når det kommer til å høre om det er så mye som 0.1% falskt.
    veldig bra plate også

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.150
    Torget vurderinger
    4
    Vet ikke helt hvor godt jeg liker dette Björk albumet:

Vedlegg

G

Gjestemedlem

Gjest
    Flaws marks a significant change of direction from Bombay Bicycle Club's debut album I Had the Blues But I Shook Them Loose. Recorded in between touring overa year and a half after finishing their debut record, much of Flaws was recorded in singer Jack Steadman's bedroom and produced by Jack himself. This collection of stripped-down acoustic folk songs shows a completely different side to the band, with influences from the likes of Neil Young, Joni Mitchell, John Martyn and Nick Drake. The album includes title track "Flaws" (a duet with Lucy Rose) and the single "Ivy & Gold". -Amazon

Vedlegg

U

utgatt60135

Gjest
    Anonym skrev:
    Vet ikke helt hvor godt jeg liker dette Björk albumet:
    Jeg synes det er bra, men ikke helt på høyde med hennes beste. Men må si plata ikke fikk mye spilletid. Fikk lyst til å sette den på men Arcade Fire får hele dagen.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gjestemedlem skrev:
    Flaws marks a significant change of direction from Bombay Bicycle Club's debut album I Had the Blues But I Shook Them Loose. Recorded in between touring overa year and a half after finishing their debut record, much of Flaws was recorded in singer Jack Steadman's bedroom and produced by Jack himself. This collection of stripped-down acoustic folk songs shows a completely different side to the band, with influences from the likes of Neil Young, Joni Mitchell, John Martyn and Nick Drake. The album includes title track "Flaws" (a duet with Lucy Rose) and the single "Ivy & Gold". -Amazon

Liker man Drake og Young så vil nok denne falle i smak. Vakker plate.
    Da er det notert.

I kveld har jeg rippet et snes plater, og det medfører et fornøyelig gjenhør med en av mine første sølvplater for hundreogørten år siden, "Mister Heartbreak" av Laurie Anderson. Hun var en stor favoritt da baluba var arty, og den delen kan jeg lett forsvare den dag i dag. Utover det? Tja... Men Laurie er og blir kul. ;D

Samtidig er Lou Reeds "Berlin" endelig kommet seg på HDD, og andre halvdel av min samling med New Jersey Soul fra syttitallet, samlingen "Sweet Stuff". De kommer vi nok tilbake til senere, men først skal en samleplate med Peps Persson også ned på disk. Må se å få hentet de få albumene jeg har av Peps og Blodsbandet som ligger på Karmøy. Spesielt "Hög standard" savnes akkurat nå, men jeg har i det minste tittellåten på nevnte samleplate.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn