K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Det er aldri feilAnonym skrev:David Bowie er sjeldent feil:
Det er aldri feilAnonym skrev:David Bowie er sjeldent feil:
Takk for rettelsen65finger skrev:Det er aldri feilAnonym skrev:David Bowie er sjeldent feil:![]()
100% enig,kjøpte akkurat dette albumet,første skiva,fra 67,veldig bra selv om favoritten e Hunky Dory 8) Syns alle til og med Aladdin Sane(a lad insaneAnonym skrev:Takk for rettelsen65finger skrev:Det er aldri feilAnonym skrev:David Bowie er sjeldent feil:![]()
![]()
Britisk multikunster med en meget stor og variert produksjonlars_erik skrev:Hva er det der da, fingern? Så spennende ut.
Dessverre. Skulle ønske jeg hadde en audiofil versjon av spesielt låtene fra midten av syttitallet og utover. De er riktig godt skrudd, i tillegg til å være superb fremførte topplåter.lars_erik skrev:Jeg sliter med å finne utgivelser på cd med god lyd av de. Noen tips?
Jeezzis, baluba. Det neste blir vel at ABBA er bra og nå da? Dette var jo det verste kommers og søppel fra oppveksten. Hysjameg. Garantert brukt på Guantanamo for å drive de internerte fullstendig til vanvidd. Da er det bedre med Bob Dylan og Planet wavesbaluba skrev:Dessverre. Skulle ønske jeg hadde en audiofil versjon av spesielt låtene fra midten av syttitallet og utover. De er riktig godt skrudd, i tillegg til å være superb fremførte topplåter.lars_erik skrev:Jeg sliter med å finne utgivelser på cd med god lyd av de. Noen tips?
NAZI!Lyngen skrev:Det er forbudt å poste mer i denne tråden før man har meldt på en plate i albumstafetten 8) 8).
Heil Lyngen!!dag1234 skrev:NAZI!Lyngen skrev:Det er forbudt å poste mer i denne tråden før man har meldt på en plate i albumstafetten 8) 8).![]()
Deilig, Sant?Lyngen skrev:Heil Lyngen!!dag1234 skrev:NAZI!Lyngen skrev:Det er forbudt å poste mer i denne tråden før man har meldt på en plate i albumstafetten 8) 8).![]()