K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
67.3 KB Visninger: 157
får finne frem noe av den mannen da 8)lars_erik skrev:Kommer seg, fingern
Men ikke noe slår denne akkurat nå ;D
Herre Jeremias, er ikke ABBA heller bra nå? Du har overraskende mange musikalske tvangstanker til å være så fordomsfri ellers.dag1234 skrev:Jeezzis, baluba. Det neste blir vel at ABBA er bra og nå da? Dette var jo det verste kommers og søppel fra oppveksten.baluba skrev:Dessverre. Skulle ønske jeg hadde en audiofil versjon av spesielt låtene fra midten av syttitallet og utover. De er riktig godt skrudd, i tillegg til å være superb fremførte topplåter.lars_erik skrev:Jeg sliter med å finne utgivelser på cd med god lyd av de. Noen tips?
Det er ikke overbefolking som vil utrydde oss. Ikke matmangel. Ikke atomvåpen og heller ikke forurensing eller overforbruk av klodens ressurser. Det er dårlig smak som til sist ta livet av oss. Vi kommer rett og slett til å dø ut pga alt det smakløse vi utsetter oss for. All den åndelige avføringen vi blir servert som steiner for brød. BGs hører etter mitt syn inn under SFT, avdeling for spesialavfall, i det innerste kottet, i det innerste kontoret, langt inn i den dypeste bunkersen. Men solgte gjorde de i haugevis, og sauene lot seg lede til elendigheten, kastratene trakk massene. Og inn i mellom alt det impotente er det smekre tone, enig i det.baluba skrev:Herre Jeremias, er ikke ABBA heller bra nå? Du har overraskende mange musikalske tvangstanker til å være så fordomsfri ellers.dag1234 skrev:Jeezzis, baluba. Det neste blir vel at ABBA er bra og nå da? Dette var jo det verste kommers og søppel fra oppveksten.baluba skrev:Dessverre. Skulle ønske jeg hadde en audiofil versjon av spesielt låtene fra midten av syttitallet og utover. De er riktig godt skrudd, i tillegg til å være superb fremførte topplåter.lars_erik skrev:Jeg sliter med å finne utgivelser på cd med god lyd av de. Noen tips?At noe solgte i bøtter og spann er ikke et tegn på dårlig kvalitet. Gode sanger framført av gode artister som er godt produsert er og blir krem, selv om det noen ganger ikke følger med et eksklusivt "jeg har annerledes smak"-diplom. Det finnes ingen seriøse, objektive kriterier for å ikke høre de åpenbare kvalitetene til Bee Gees. Platesalg diskvalifiserer ikke en artist fra kvalitet.
Her går det i fin, gammel easy listening. Samleplaten "Make It Easy On Yourself" ble satt sammen av T. Strzelecki, og er en artig samling med poplåter som dufter av sigar og cognac. Oh Yeah!
![]()
Hun gjør seg når mørket har falt på, ja.lars_erik skrev:Ja, den dama! passer godt på denne tiden også![]()
det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
Live in paris er bra, det skal damen ha65finger skrev:det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
Du må være forsiktig med Måte, vet du65finger skrev:det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
;Dlars_erik skrev:Du må være forsiktig med Måte, vet du65finger skrev:det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
![]()
Da har fått med deg noe som ikke alle har. Gratulerer! Hvordan var det?65finger skrev:det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
Fikk dessverre aldri sett henne i den jobben selv. litt morsomt er det at hun har jobbet i Sandvikadag1234 skrev:Da har fått med deg noe som ikke alle har. Gratulerer! Hvordan var det?65finger skrev:det er ikke kødd. ok litt beruset men langt fra nok. tidligere sheraton. burde fortsattdag1234 skrev:Nå har natta kommet for fingeren og, folkens![]()
Måte er forresten ikke noe å feste seg med. Mae West sa at for mye av det gode, kan være dirkete herlig! Mer sansen for henne![]()