|
slowmotion skrev:
Og akkurat det gjør det enda enklere å elske henne!Anonym skrev:Ei frøken som er mer på tur enn gjennomsnittet:
Helt enig. Jeg har en tendens til å like artister litt utenom gjennomsnittet.dag1234 skrev:Og akkurat det gjør det enda enklere å elske henne!Anonym skrev:Ei frøken som er mer på tur enn gjennomsnittet:
Det er betydelig Billie Holiday-faktor over henne, og hun hadde jo ikke noe enkelt liv.Anonym skrev:Helt enig. Jeg har en tendens til å like artister litt utenom gjennomsnittet.dag1234 skrev:Og akkurat det gjør det enda enklere å elske henne!Anonym skrev:Ei frøken som er mer på tur enn gjennomsnittet:
Hyggelig at noen er enig på dette forumet ;Dlars_erik skrev:Enig med figern! Begynner å bli en vane![]()
Jepp. Heia Rosenborg65finger skrev:Hyggelig at noen er enig på dette forumet ;Dlars_erik skrev:Enig med figern! Begynner å bli en vane![]()
hehe for å holde stilen: Heia Rosenborg ;Dlars_erik skrev:Jepp. Heia Rosenborg65finger skrev:Hyggelig at noen er enig på dette forumet ;Dlars_erik skrev:Enig med figern! Begynner å bli en vane![]()
![]()
Dette er den kranglefrie tråden på forumet. Heia Rosenborg, og alle de andre65finger skrev:hehe for å holde stilen: Heia Rosenborg ;Dlars_erik skrev:Jepp. Heia Rosenborg65finger skrev:Hyggelig at noen er enig på dette forumet ;Dlars_erik skrev:Enig med figern! Begynner å bli en vane![]()
![]()
lars_erik skrev:Jøss, der trodde jeg det kom noe tvilsomt om VIF eller bæringene ;D
Ja bevare meg vel ;D intet problemslowmotion skrev:Kan vi holde denne tråden fri fra foppal ?
Vær så snill?
Tiltredes!slowmotion skrev:Kan vi holde denne tråden fri fra foppal ?
Vær så snill?
Nå da alle var enige, så må ikke du begynne å kritisere, vettulars_erik skrev:Men dere må prøve å lese det humoristiske glimtet mellom linjene. Litt humor må vi kunne ha![]()