K
Kaare G. Opsahl
Gjest
pen liten godsak!lars_erik skrev:Holder på å gå helt av skaftet her med Herbie Hancock
Tror jeg må roe? 8) ned med den! dama, jeg også ;D
|
pen liten godsak!lars_erik skrev:Holder på å gå helt av skaftet her med Herbie Hancock
Tror jeg må roe? 8) ned med den! dama, jeg også ;D
Nå besto de vel ikke kunn av trøndere,The Difference(Erling Mylius er opprinnelig fra Oslo,men har vel bodd i Trondheim det meste av sitt liv).Det startet i allefall i Trondheim og begrepet har jo en fin snert og kler dem kanskje godt utseendemessig også...slik som her på et bilde fra den tiden(fra coverbildet på singelen "Fri Mann" utgitt 1976.):baluba skrev:Barteprog? Forslag til nytt musikkbegrep.
Er den bra? må kjøpes uansett men er det noe hast ;Ddag1234 skrev:Den nyeste til Eels: Tomorow morning
![]()
Har hørt den fem, seks ganger nå. Den er bra, men ikke blant de tre, fire beste han har laget. Litt mye gjentakelser og har-liksom-hørt-det-før-feeling. Så du trenger ikke ile til platesjappa. Synes jeg, men er absolutt opptatt av hva andre kan mene om den.65finger skrev:Er den bra? må kjøpes uansett men er det noe hast ;Ddag1234 skrev:Den nyeste til Eels: Tomorow morning
![]()
Plukker den opp tidlig til ukadag1234 skrev:Har hørt den fem, seks ganger nå. Den er bra, men ikke blant de tre, fire beste han har laget. Litt mye gjentakelser og har-liksom-hørt-det-før-feeling. Så du trenger ikke ile til platesjappa. Synes jeg, men er absolutt opptatt av hva andre kan mene om den.65finger skrev:Er den bra? må kjøpes uansett men er det noe hast ;Ddag1234 skrev:Den nyeste til Eels: Tomorow morning
![]()
Du har veldig god smak dag ;Ddag1234 skrev:Finger, vi har jo bare så lik musikksmak at det er reint komisk ;D
Det var det jeg ville høre, vettu!65finger skrev:Du har veldig god smak dag ;Ddag1234 skrev:Finger, vi har jo bare så lik musikksmak at det er reint komisk ;D
Kul plate!ØivindJ skrev:Endelig spilt fra start til slutt. Tre ganger faktisk.
![]()